וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה קארנס החדש נחשף

קיה מציגה שני איורים חדשים ליורש המיניוואן הקומפקטי קארנס. יוצג לראשונה בתערוכת הרכב בפריס ולישראל יופץ בשנה הבאה

מעט לאחר שדיווחנו על היערכות מחודשת של קיה בגזרת מובילי-הנוסעים, כולל החלפת הקרניבל הוותיק והשימושי, מודיעה היום (רביעי) היצרנית הדרום קוריאנית כי תחשוף בתערוכת הרכב בפריס את המיניוואן הקומפקטי החדש, קיה קארנס.

קיה לא טיפלה בקרנס למעלה מ-13 שנים, להוציא מתיחת פנים קלילה ב-2002, ועל פי שתי התמונות שיצאו כעת לאוויר נראה שידו של מעצב הבית הנודע פיטר שרייר היא זו שהובילה את החברה להחלטה להשיק את היורש, תחת חזות יפה יותר וצעירה המוחקת את תצורות העבר הגמלוניות.

לדברי קיה, הקרנס החדש מעודכן על פי תמה הנקראת 'responsive space’, או "חלל מגיב". היא מוסיפה כי ה-MPV הקומפקטי זוכה למראה רענן, חלק, בעל תקרה נמוכה, בסיס גלגלים ארוך יותר, חישוקים שהורחבו ל-18 אינטשים ורצועת בטן קדמית (שפה חזיתית) בגוון כרום. תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה אולם גם שם מבטיחים מכלול שדרוגים מקיפים לפי איכויות הקבינה הנוכחיות של דגמי המשפחה, לרבות אופציה להתקנת שבעה מושבים.

הקרנס שווק בעולם החל מ-1999 במרכב קומפקטי מרווח עם מנועי 1.8 ל' ו-2.0 ל', מנוע 2.4 ל', ו-2.7 ל', ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם חמישה הילוכים ואוטומטית לה ארבעה. הוא נמכר בישראל לתקופה קצרה. מהיבואנית לישראל טלקאר נמסר כי הקרנס החדש ינחת בארץ בשנה הבאה.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully