וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס חושפת את הלימוזינה החדשה

לקסוס מציגה את ה-LS המחודשת והמפוארת עם כל הפינוקים המסורתיים עבור הכבודה. בכורה בתערוכת פריס ובישראל כבר בסוף השנה

מוקדם מן הצפוי (בשל הדלפות לרשת) נחשפת כעת לקסוס LS החדשה, מכונית הדגל של החברה, ובכך משלימה חטיבת היוקרה של טויוטה את קו הדגמים לשנתיים הקרובות אחרי השקת ה-GS וה-IS, ולצד הגרסה הקומפקטית ct200h. בפעם הראשונה תציע אותה לקסוס גם בגרסת ספורט F עם כיול מתלים חד יותר.

במסגרת מתיחת הפנים לקסוס תמכור את המכונית בשני דגמים: 600 ו-460. היא מושפעת בכבדות משפת העיצוב המעודכנת של משפחת הסלון GS ולא נרשמים שינויים כלשהם במימדים החיצוניים או הפנימיים. בשל מעמדה כמכונית הדגל, לקסוס לא בידלה אותה משמעותית מהאחיות לבית כדי לשמור על זהות מותגית בקרב כל הסדרות, ולכן שינויים מודגשים בעיקר בפרונט (בתי-תאורה) ובפגושים בשני הצדדים.

אחד ההיבטים הבולטים בלקסוס LS החדשה היא היותה מכונית ממוקדת יותר לנהג, ושאינה מיועדת רק לשוכנים המעוסים במושב האחורי. כיול מחדש של המתלים והקשחת השלדה יתגמלו את הנהג עם משוב מהכביש ברמה נאותה, ולדברי החברה נעשו מאמצים רבים כדי לייצר נהיגה "שטוחה" בעזרת מנגנון ה-AVS, סימול ל-Adaptive Variable Suspension המווסת את תנועת המתלים על האספלט ומעניק אחיזה גבוהה יותר. גרסאות F תהיינה מצוידות בבלמים של ברמבו, דפרנציאל מוגבל החלקה, תפעול מנופים לתיבת ההילוכים מגלגל ההגה והנמכה של כ-1 ס"מ למתלים.

תא הנוסעים של ה-LS עמוס ברשימה לא נגמרת של מנגנונים מתוחכמים לאווירה סופר איכותית ושקטה. המושבים מציעים תמיכה טובה יותר מעבר, מערכת המיזוג המפוצלת של לקסוס מאפשרת תיאום מדויק בין איזורים בסיועם של 13 חיישני טמפרטורה, ובחזית הקונסולה שעודכנה עם צג מידע בקוטר 12 אינטש. ערכת הבטיחות כוללת את מגננת ה-PRE CRASH עם בקרת סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים ועוד.

מפרטים טכנולוגיים תחת מכסה המנוע לא חושפת לקסוס בשלב זה, ומשאירה את יתר תכונותיה למעמד הבכורה בתערוכת פריס. כן ידוע על המצאות מנגנון 'עצור וסע' בשני המנועים, נסיעה שקטה מהדגם הקודם והפחתת תצרוכת הדלק ופליטת דו-תחמוצת הפחמן בכמה אחוזים. ייתכן שהגרסה ההיברידית תקבל את המנוע של ה-GS450.

מיבואנית לקסוס לישראל 'לקס מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי ה-LS המחודשת תנחת בישראל בסוף השנה הנוכחית.

מבחן: לקסוס GS החדשה מאיצה מהר יותר מאודי R8

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

לקסוס LS. אתר יצרן
לקסוס LS/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully