וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן פת'פיינדר החדש נחשף

ניסאן פת'פיינדר נטש את שלדת הסולם לטובת מבנה אחוד ויציע לקהל קרוסאובר מפנק, משפחתי ושימושי עם מנוע יעיל ותיבה רציפה. בישראל ב-2013

רכבי פנאי מבוססים על שלדות פיק-אפים צנחו בצורה חדה בכמות המסירות בשנים האחרונות. ואכן, כפי שדיווחנו בחודשים האחרונים גם ניסאן פת'פיינדר החדש, מרכבי השטח הפופולארים של היצרנית היפנית והמנוסה שבהם עם 26 שנות וותק, הוסב בשל כך מטנדר קשוח לרכב משפחתי על מרכב אחוד ועם יכולת עבירות סבירה, ולא הרבה מעבר לכך כנראה.

הדגם החדש קל מקודמו ב-250 קילוגרמים ומתהדר בעיצוב "מעוגל" ומידות מעט צנומות יותר. בחזית יותקן לו מנוע ששה צילינדרים בנפח 3.5 ל' בתפוקה מרבית של 260 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים רציפה. בחברה טוענים שצריכת הדלק הממוצעת של גרסת ההנעה הקדמית ירדה בכמה אחוזים בודדים ותתייצב על נתון של כ-9 ק"מ לליטר, בעוד גרסת הנעה כפולה תצרוך כ-8 ק"מ לליטר בנזין.

מצד שני, המעבר לקרוסאובר רך וקצת פחות עמיד, פגם ביכולת הגרירה של הפת'פיינדר החדש. אם קודם מסוגל היה לשאת משקל של קרוב ל-3.5 טון בזנב, הרי שכעת הוגבל ל-2.5 טון בלבד בדגמים הבכירים המצוידים במנועי שמונה צילינדרים.

בתא הנוסעים של הפת'פיינדר תהיינה תוספות שקורצות לנהג המשפחתי. מערכות ידידותיות למשתמש, איכות חומרים גבוהה יותר, דיפונים בגוונים שונים, בקרות בטיחות כמו סטיה מנתיב, גג-שמש כפול ומערכת שמע עם 13 רמקולים (בגרסאות יוקרתיות). עוד בפת'פיינדר סידור הושבה וורסטילי לשבעה כולל מסילות נעות בבסיס השורה השנייה וגישה נוחה לשורה השלישית ללא הסרת מושב הבטיחות לילד (קיפול קדמי מרווח).

מחירו של ניסאן פת'פיינדר בארה"ב יעמוד על 30 אלף דולרים (120 אלף שקלים לפני מס). מיבואנית ניסאן לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי לא ידוע עדיין תאריך הגעתו ארצה.


עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ניסאן פת'פיינדר 2012. אתר יצרן
ניסאן פת'פיינדר 2012/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully