וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה אקורד החדשה נחשפת

הונדה משחררת תמונות ראשונות לדור התשיעי של המשפחתית הגדולה שלה הונדה אקורד. לא ידוע עדיין מתי תגיע לישראל

הונדה העולמית נערכת לחשוף את אחת המכוניות החשובות בהיצע הדגמים שלה, הדור התשיעי של הונדה אקורד. היצרנית היפנית מפיצה כעת פרטים ראשונים אודותיה ותשיק את הדגם בסמיכות לרכב הפנאי החדש CR-V, כך שקו הדגמים של הונדה יקבל חיזוק משמעותי בשתי קטגוריות מרכזיות בארה"ב ובאירופה (שתקבל גרסה קצת שונה בעתיד).

בהונדה מתייחסים לעיצוב המכונית כ"דור חדש", והופעה שנוטשת את המראה הקודם לטובת חזות פחות שמרנית. היא מבוססת על הקונספט 'אקורד קופה' שהוצג בדטרויט בתחילת השנה ונראה שהדמיון ביניהם גדול: "היא המכונית המפוסלת והדינאמית ביותר שאי פעם ייצרנו", כך מעידה עליה ויקי פפוני סגנית מחלקת פרויקטים במטה הונדה בארה"ב. העיצוב החיצוני לדבריה מבליט בקדמת המכונית שימוש בפגושים חדשים, שבכה נמוכה יותר, נורות LED כסטנדרט וקווים ספורטייבים.

הפרופורציות של האקורד מלמדות על מידות מעט קטנות יותר, אך בהונדה מספרים על תא נוסעים מרווח וגדול כחלק מפילוספיית ה"'man maximum, machine minimum". לא ברור כמה סנטימטרים קוצצו והיכן, אך סביר להניח שהונדה שמרה על בסיס גלגלים גדול וטיפלה בסרחי עודף או בגובה התקרה. "צורתה החיצונית המושכת פותחה מתוך חשיבה על צרכים בחלל הפנים", מוסיפה פפוני.

במעמד החשיפה בינואר, הונדה רמזה על שימוש בשלושה מנועים שונים – כולם בטכנולוגית 'חלומות כדור הארץ'. הראשון שבהם יהיה בנזין בנפח של 2.4 ל' בהזרקה ישירה, מעליו מנוע בנפח 3.5 ל' ששה צילינדרים, ומנוע היבירידי עם יכולת טעינה משקע הביתי ישלים את החטיבות שתוצענה לציבור. התיבות תתחלקנה בין רציפות במנועים בסיסיים לתיבות ששה הילוכים אוטומטיות ואופציה לתיבה ידנית.

מיבואנית הונדה לישראל מאיר נמסר לוואלה! רכב כי לא ידוע כעת מתי תשווק בעולם או תאריך הגעתה ארצה.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully