וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במה נוהג הבוס של פרארי בסופ"ש?

לא בפרארי אדומה. סרג'יו מרקיונה יו"ר פיאט-קרייזלר מבלה את זמנו בכבישים עם דודג' צ'אלנג'ר SRT8 בעלת 470 כ"ס

סביר שעם מותגים כמו פרארי, מזרטי ואלפא רומיאו לרשותך, לא תחטט בין ערימות זבל כדי להתרגש מפח וגלגלים. אבל מה מניע את האיש החזק בקונצרן - יו"ר פיאט וקרייזלר סרג'יו מרקיונה לנהוג ברכב אמריקני בסופ"ש, זו כבר באמת שאלה מעניינת. מחד, זה יכול להיראות כמו תעלול יחצני מתוכנן שעה שהאיש האחראי להפוך את לנצ'יה לחצי אמריקנית נוהג במכונית מסוג דודג' צ'אלנג'ר SRT8. מאידך, יש מספיק עובדים שיכולים לעשות זאת במקומו. במילים אחרות, מה הקטע?

המנכ"ל של מותג דודג', ראלף גילס, מפרסם הרבה תמונות בדף הטוויטר שלו, אבל זו הפעם הראשונה שהוא מאפשר לגולשים להציץ במה נוהג הבוס שלו בקרייזלר ומה מונח אצלו בחניה. "קבלו טעימה מהגלגלים של הדירקטור משישי האחרון" הוא אומר.

הצ'אלנג'ר היא לא סתם מכונית שרירים, היא בריון שכונתי. מנוע ה-392 'המי' בנפח 6.7 ל' שלה דוחק החוצה לגלגלים האחוריים 470 כ"ס ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש בתוך ארבע שניות בלבד. די מפתיע לגלות שמרקיונה נוהג במכונה כזו מאחר ומעולם לא התפרסם כחובב מכוניות ספורט, להבדיל למשל מנשיא פרארי לוקה די מונטזמולו, או אפילו מנכ"ל טויוטה אקיו טויודה שנוהג בלקסוס LFA מידי פעם.

אולי זו השהות הממושכת בקרב האמריקנים שגרמה לו לוותר על מותגים קלאסיים מארץ המגף, אבל אם מרקיונה רוצה לצבור נקודות בעיני העם לפחות מסתמן כי הוא בחר ברכב הנכון. גוד בלס אמריקה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully