וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הקבריולה היוקרתית בעולם?

בנטלי מולסאן קבריולה נחשפה באירוע מצומצם לעיני ארבעה אנשים בתערוכת קליפורניה ותמכר במחיר דמיוני. מציאות לעשירים בלבד

שלוש שנים אחרי שבנטלי החזירה לחיים את המולסאן (שנעלמה ב-1992) במקומה של האראנג', ספינת הדגל של המותג היוקרתי מוסיפה אחות קבריולה מהודרת שתירש את גרסאות 'ברוקלנדס' ו'אזור'. גרסת קונספט זו כל-כך נדירה, עד שראשי החברה החליטו לשתף אותה במתחם סגור בפבל-ביץ' בפני מספר מועט של אנשים, שרק הם מספיק מקורבים לצלחת כדי לתעד ולמשש אותה.

מה שהגולשים והעיתונאים מקבלים אלה הם סיכומים של איורים חלקיים ופרטים קטנים על עיצוב ומלאכת ההנדסה. היא תוכננה להיות אחת המכוניות היקרות ביותר בעולם (ללא הבחנה אם זו פתוחה או סגורה), כאשר את ההשראה היא אספה מסירות מירוץ ודגמים קלאסיים עתיקים - כפי שניתן לראות בקווי המתאר בדפנות החלק האחורי, בירכתיים ובקשתות הגלגלים.

גג המולסאן קבריולה, העשוי בד, הורכב כמחווה לבנטלי קופה קבריולה מ-1958, שפותחה על ידי סדנת 'פארק וורד'. בנטלי החליטה לוותר על גג קשיח מתכתי כדי להפחית ממשקלה, לפתוח יותר מקום לנוסעים בעת קיפלו וכך לשמור על תא מטען גדול עבור כושר הנשיאה. ממבט מהצד לפחות נראה שהסרת התקרה עשתה לה רק טוב, שכן היא מושכת יותר ממכונית הסדאן עליה היא מבוססת. המנוע של המולסאן קבריולה יהיה, ככל הידוע, ה-6.7 ל' טורבו עם תפוקה מרבית של כ-520 כ"ס לפחות.

צריך לציין כי הרבה מכוניות קונספט שהגיעו השנה לפבל ביץ' כלל לא נמכרות ונמצאות תחת עין בוחנת. האישור הסופי ניתן רק בזכות משוב חיובי מהקהל והעסק מסתיים בסכומי עתק שקשה לדמיין. בנטלי מולסאן סדאן בכל אופן, נמכרת בבריטניה במחיר של כ-300 אלף יורו (1.5 מיליון שקלים לפני מס), ולכן העלות של גרסה הקבריולה (ארבעה מושבים כאמור) צפויה להיות גבוהה ב-30 אלף יורו לפחות.

עוד הרבה על בנטלי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

בנטלי מולסאן. אתר יצרן
בנטלי מולסאן סדאן/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully