וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס A קלאס החדשה הגיעה לישראל

28.8.2012 / 12:00

המכונית הקומפקטית החדשה והיוקרתית של מרצדס תתחרה באודי A3 ובב.מ.וו סדרה 1 לא רק בגודל, אלא גם במחיר ובמספר הגרסאות

מרצדס A קלאס החדשה תגנוב את מרכז הבמה מב.מ.וו סדרה 1 ומאודי A3? כך מקווים בכלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל. ה-A קלאס החדשה, בה נהגנו לא מכבר בהשקתה העולמית לראשונה, מגיעה לישראל כשבאמתחתה שורה ארוכה של נקודות חוזקה. לצד עיצוב חדש ואגרסיבי, תא נוסעים מרווח ואיכותי ביותר ומנועים מוגדשים חדשים, המחיר יחל ב-169,900 שקל לרמת A180 סטייל עם תיבה ידנית. המכונית הזהה עם תיבה כפולת מצמדים אוטומטית תעלה 179,900 שקל. A200 תעלה ברמת הבסיס סטייל 225 אלף שקל וגרסת ה-A250 AMG תעלה 265 אלף שקל.

ה-A קלאס תושק בשלוש רמות אבזור, סטייל, אורבן ו-AMG. הראשונה תציע חישוקי 16 אינטש, מערכת שמע איכותית עם בלוטות' ומסך בגודל 5.8 אינטש, פסי כרום בחוץ ועוד. רמת האורבן תכלול גג פנורמי, חישוקי 17 אינטש, מפלט כפול, מצלמת נסיעה לאחור, מראות מתכהות ומתקפלות חשמלית, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, פנסי קסנון ועוד. רמת ה-AMG תציע כבר גימור קרבון, פגוש אחורי קרבי, חישוקי 18 אינטש, מנוע ותיבה חזקים יותר, מתלים ספורטיביים יותר ועוד. ברמת הבטיחות, תוצענה 7 כריות אוויר, מערכת להתרעה על סכנת התנגשות מלפנים ובלימה אוטומטית ושאר בקרות יציבות נחוצות.

מבחינת נתוני המנועים, מנוע גרסת ה-180 יציע 120 כ"ס ו-20.4קג"מ, גרסת ה-200 מצוידת במנוע 1.6 ליטר מוגדש שמפיק 154 כ"ס ו-25.4 קג"מ ואילו גרסת ה-250 תציע כבר 211 כ"ס ו-30.6 קג"מ.

לצד ה-A קלאס החדשה מושק בישראל גם ה-GLK מתוח הפנים ובשנה הקרובה יגיעו לישראל גם מתיחת הפנים של ה-E קלאס, השוטינג ברייק החדשה ועוד. מרצדס ישראל משיקים גם מדיניות תמחור חדשה שבה מחיר הרכב החדש יכלול גם טרייד-אין במחיר מחירון ומימון נרחב בהתאם לצורך.

השקה מרצדס A קלאס. אתר יצרן
השקה מרצדס A קלאס/אתר יצרן

כבר לא בראש הפרימיום. ומה בעתיד?

בשנים האחרונות איבדה מרצדס את נתח השוק שלה בפלחי הפרימיום ואת ההובלה לקחה ב.מ.וו במקום הראשון ואודי במקום השני. היצרנית משוטוגארט לא מתכוונת להשלים עם עובדה זו ולצד תוכניות להגדלת אחוז שארית הרווח מכל רכב, ישנה כוונה להגדיל משמעותית את הכמויות הנמכרות. בזמן שב-2011 מכרו 1.3 מיליון כלי רכב, ב-2014 יש צפי למכור 1.5 מיליון יחידות, להוסיף לגדול ל-1.6 מיליון יחידות ב-2014 והיעד לשנת 2020 הוא למכור כ-2.5 מיליון כלי רכב.

את הגידול הם צופים לראות בכל הדגמים, אך בעיקר האחים הגדולים ביותר בקרב ה-A קלאס, ה-B קלאס וה-C קלאס - הפרימיום ה"עממי" יותר. אולם למרצדס ברור כי עם הליין הנוכחי הם יתקשו להחזיר את ההובלה. ולכן, עד 2015 יתווספו 9 מכוניות חדשות להיצע. מהן 3 קומפקטיות (גרסת 4 דלתות, קבריו ו-AMG ל-A קלאס), 2 בגודל בינוני (C קלאס קבריו ו-CLS) ושני דגמים חדשים בטווח הגדול (S קלאס) ואף SUV חדש (גרסת 3 דלתות ל-ML). גם הסמארט צפויה לקבל גרסת 4 דלתות מעניינת ועממית.

כמו כן, מרצדס תיכנס באופן פעיל לתחום כלי הרכב ההיברידיים בטווח של כשנתיים - שלוש ואף לתחום החשמלי הטהור בטווח של עד 5 שנים. בתחום הבטיחות, מרצדס תשחרר בקרוב מגוון חידושים, לרבות כריות אוויר בחגורות הבטיחות ושלל מערכות אלקטרוניות לניתוח התנועה מסביב לרכב (כולל הולכי רגל) ואלה תוכלנה אפילו לקחת את השליטה מדי הנהג על כל מערכות הרכב כדי למנוע תאונה. החידוש בכך יהיה שמערכות אלה ישווקו לא רק כאופציה בתשלום יקר בדגמים היקרים בלבד, אלא יופיעו כסטנדרט כבר בדגמים הבסיסיים.

מבחן למרצדס A קלאס החדשה

כאן תמצאו מבחני דרכים למכונית הבאה שלכם

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully