וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר XF סוחטת את המצערת עד הסוף

יגואר השיקה קיט ביצועים מיוחד למכונית הסלון הספורטיבית XFR שמסיר את מגביל המהירות ומעלה אותה עד 280 קמ"ש. כי אפשר

XFR היא יגואר שלא רואים כמעט על הכבישים. זוהי אחת המכוניות הדומיננטיות בעוצמתה בקבוצה (ומובן שמהיקרות שבהן בתג מחיר של 980 אלף שקלים), עם מנוע מוגדש-על בנפח 5.0 ל' בעל תפוקה מרבית של 510 כ"ס ו-62.5 קג"מ. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ומהירותה המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.

בישראל מרושתת מצלמות המהירות הגזלניות זה אולי מתכון בטוח לאבד את הרשיון בכל רגע נתון, אבל באירופה כבר הכינו לה קיט מקורי של החברה שמתיר לה להגיע למהירות גבוהה יותר ולשפר ביצועים באופן מהותי.

לסט קוראים 'ספיד-פאק', והיות ומדובר ביגואר אתם יכולים להיות רגועים שזו אינה ערכה שמרוכזת בצעצועים קוסמטיים ודיפוני פנים מפוארים בלבד. ספיד פאק מאפשרת ליגואר XFR לחוות את המסלולים בטווחים קרובים יותר לגבולות שלה, וזאת על ידי הסרת המגביל ועוד כמה טוויקים. משמע, תוספת של עוד 30 קמ"ש וסיום על הסקאלה באזור של 280 קמ"ש פלוס.

יגואר נאלצה לבצע כיול מחודש לתיבת ההילוכים האוטומטית כדי לטפל בעומסים, וכמו כן החליפה את צמיגי הסטנדרט והתאימה חישוקי 19 אינטש קלים וספורטיביים שמתאימים לנהיגה תחרותית. כדי לסגור את הקיט בטעם טוב, הושתל ספויילר קטן מעל שפת תא המטען, הפגוש החזיתי הורחב קלות והתווסף סינר תחתון רזה וצמוד לרצפה.

בתוך כך, יגואר חשפה שהיא תעשה שימוש במערכת הנעה כפולה מתוחכמת המותאמת ל-XF ול-XJ המנטרת סחרור גלגלים ומווסתת עוצמת הכוח על פי הצורך, גם למי שמחזיק את ספינת הדגל הבכירה. מעבר לכך, נציין כי בארץ נמכרת גרסת יגואר XKR-S המופרעת שגם עבורה תוכנן ספיד-פאק קיצוני. אולי למירוץ הדראג החוקי הבא?

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully