וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מציגה: פיאסטה חדשה

פורד חושפת מתיחת פנים היקפית לסופר-מיני פיאסטה ומתקינה בקרביה את מנוע ה-1.0 ל' טורבו אקובוסט המעוטר בעל צריכת דלק נמוכה במיוחד. בישראל בקרוב

יממה אחת לפני שפורד חושפת את המונדאו המחודשת לתערוכת פריס, היצרנית האמריקנית מציגה את הפיאסטה המעודכנת. הסופר-מיני הפופולארית מקבלת מתיחת פנים גדולה המאופיינית בחזות ספורטיבית שתופיע במשפחתית הגדולה, וכן הותקן בחזיתה מנוע דיזל משודרג ומנוע ה-1.0 ל' אקובוסט, שהוכתר לאחרונה למנוע השנה העולמי.

במסגרת מתיחת הפנים, פורד משנה באופן מהותי את סידור בתי התאורה מלפנים ובשטח תא המטען, עם דגשים קלים באיזור בתי הגלגלים והשפה הקדמית שדומה מאוד לאסטון מרטין. נורות LED תהיינה סטנדרטיות כעת בהיצע הפיאסטה וניתן יהיה בגרסאות ספורט (ST) להוסיף לה חישוקים גדולים יותר ומעוצבים על פי סדרות הבית.

הקבינה, על אף שלא התחוללה בה סערה רצינית, מקבלת את הפורמט (החלקי) של הפוקוס עם התקנה מפוצלת בין גרסה "פשוטה" לבין גרסת "סוני אינטראקטיב" בעלת עיצוב מהודר יותר. ניתן לראות כי ידית ההילוכים חדשה, וכך גם מערכת הפורד 'סינק' כולל הפעלה קולית (כמו בפורד אדג'), שקעים ל-USB, אולם מערכת זו מגיעה לאחר מקצה עדכונים שאמור לשפר את זיהוי הקול, ולהגביר את מהירות התגובה לבקשת פעולות.

מעל הכול, גולת הכותרת בפיאסטה בת ה-36 שנים, תהיה חטיבת הכוח העיקרית שלה. המנוע החשוב ביותר עבורה יופץ בדמות ה-1.0 ל' טורבו אקובוסט הסוחט מקרביו תפוקה של 100 או 120 כ"ס (תלוי בגרסה) ובעל צריכת דלק "חסרת תקדים" על פי פורד בממוצע של 24.5 ק"מ לליטר בשידוך לתיבת הילוכים ידנית. בהמשך, יחבור אליה מנוע נוסף עם שלושה צילינדרים והספק שינוע בסביבות ה-80 כ"ס פלוס. גרסת ה-ST שתגיע ככל הנראה ארצה, תעביר לגלגלים בחזית 180 כ"ס.

זאת ועוד, מצוידת פיאסטה המחודשת במערכת בלימה אוטומטית בעת חירום, שש כריות אוויר ובקרת יציבות ובלימה.

כמו כל דגמי פורד, כולל המונדאו המחודשת, הפיאסטה תחשף בתערוכת הרכב בפריס בכל המרכבים האופיינים. מיבואנית פורד דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הפיאסטה החדשה תגיע לישראל בינואר הקרוב. כל מפרטי הדגם המקומי יפורסמו בסמוך לכך.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

פורד פיאסטה 2013. אתר יצרן
פורד פיאסטה 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully