וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה חושפת: פרו-סיד חדשה

גרסת הקופה האופנתית של המשפחתית סיד עוצבה מחדש על ידי פיטר שרייר ותקבל את כל המנועים והתיבות הנוכחיים. "היא תגרום לך לרצות לנהוג"

לאחר שקיה חשפה את הסיד הקומפקטית והסטיישן לאחרונה, היא מגיעה כעת למוצר השלישי במשפחה המרכזית שלה: קיה פרו-סיד. הדור השני של הגרסה הכאילו ספורט ששווקה בישראל (ונמכרה בעותקים מעטים) ממשיכה את הנוסחה הכובשת של עיצוב אטרקטיבי עם שלוש דלתות ותא נוסעים מובחן. האם היא תהיה מהנה יותר לנהיגה? ימים יגידו.

מה שקיה מוכנה לספר על הפרו-סיד החדשה מסתכם בתיאורים ושבחים של מעצב הבית פיטר שרייר, וכך הוא אומר: "המכונית משלבת אמוציות ואנרגיה מקצה לקצה. אתה יודע מהרגע הראשון שראית אותה שזו מכונית לנהוג בה, לא רק להיות בעלים שלה. קיה נמצאת במסלול ייחודי של עיצובים הרפתקניים והפרו-סיד תעמוד בחוד החנית של המסע הזה".

הדור הראשון של הפרו-סיד הוצג בתערוכת פרנקפורט 2007 והגיע לישראל כשנה מאוחר יותר. המכונית תוכננה לעצב את דמותה של קיה כיצרנית שאינה עוסקת רק במכוניות משפחתיות שגרתיות על ידי משיכה של לקוחות צעירים. בחזיתה שכן מנוע בנפח 2.0 ל' (הבכיר בסדרה דאז) בתפוקה של 143 כ"ס ובשידוך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. הביצועים אך נאמר, לא היו משהו לספר עליהם בשיחות עם חולי הגה.

להבדיל מהדור הראשון, קיה סיד החדשה מצוידת בתיבת הילוכים עם ששה יחסי העברה ומנועים גמישים וחסכוניים יותר (ישנו דיווח על מהדורת טורבו 200 כ"ס). יחד עם כך, לא צריך לצפות כבר כעת למנוע חובב סל"ד או התנהגות כביש מופתית מפרו-סיד, אלא לגרסה משלימה לצד הסטיישן והקומפקטית שתדבר גם לרגש.

בכורה לקיה פרו-סיד נקבעה לתערוכת פריס, בישראל תבחן היבואנית טלקאר את אפשרות שיווקה בארץ לאחר סיום המיצגים בצרפת.

מבחן לקיה פרו-סיד (2008)
עוד חדשות בוואלה! רכב
מדברים על קיה בפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully