וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה קרנס החדשה נחשפת

קיה משחררת פרטים ראשונים על מובילת הנוסעים הקומפקטית קיה קרנס לקראת הופעה בתערוכת פריס. תצויד במנועי סיד עם תיבת ששה הילוכים אוטומטית

לפני כחצי שנה דיווחנו על כך שקיה נערכת לחדש את קרניבל וקרנס בסגמנט המיניוואנים. אז הנה לראייה, קצת אחרי חשיפת קיה סיד, סורנטו, פרו-סיד וגרסת הסטיישן, החברה הדרום קוריאנית חושפת את החצי הראשון של פלח מובילי הנוסעים עם הקרנס החדשה שתושק במהלך 2013 בעולם.

הקרנס תוכננה לדברם על פלטפורמה חדשה שתעניק לנוסעים מרחבי תנועה גמישים יותר, במקביל לעלייה באיכות החומרים והנדסת האנוש. ההופעה החיצונית באדיבות פיטר שרייר היא הרחבה של הסיד למימדים ופרופורציות שמתאימים למשפחה גדולה, וזאת תוך התחשבות בסימני ההיכר של קיה (ושלו) כפי שאלה בולטים כמנהגו בחרטום ה"נמר".

הדור השלישי של הקרנס יהיה גדול מקודמו, אולם לא ידוע איך זה יבוא לידי ביטוי בנפח תא המטען למשל או במרווח המרפקים והברכיים בין השורות. הקבינה היא קפיצת דרך משמעותית בהשוואה לדור הקודם (האחרון מ-2006) לאור הפערים בקדמה הטכנולוגית של המותג ושל החברה האם יונדאי. קיה מבטיחה אפשרויות מגוונות למכשורים אלקטרוניים ומערכות מידע ובידור נגישות, כשבנוסף תהיה אפשרות לחמישה או שבעה מושבים.

קו המנועים של קרנס נותר עדיין בגדר תעלומה, אולם נוכח המפרטים בסיד ויתר בנות המשפחה סביר שזה יורכב מיחידות בסיסיות בנפחים של 1.6 ל', 1.7 ל' או 2.0 ל' (תלוי בצרכי השוק) בהספקים שינועו בין 120 ל-140 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות עם ששה יחסי העברה.

קיה תחשוף את המכונית בתערוכת הרכב בפריס בשבוע הבא. לישראל תגיע בשנה הבאה, אולם אין תאריך נחיתה מדויק.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully