וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו V40 בבגדי ספורט ושטח

וולוו מוסיפה צבע ללחייה של ה-V40 החדשה עם מהדורת ה-R דיזיין המסורתית וקרוס קאנטרי. מי לכביש ומי לשטח הרך

ישנו פער משמעותי בין גרסת R ל-R דייזין במותג וולוו. הראשונה תגברה פעם מכוניות כמו ה-S60 המשפחתית והציבה נתוני ביצועים דרמטיים ואילו השנייה, זו שנמכרת בארץ הן ב-XC90 וב-XC60, מסתפקת בחבילה חיצונית שמבדלת אותה מדגם המפעל על ידי סט קרבי ללא שינויים במערכת המנועית. כעת, תורה של ה-V40 החדשה לקבל את הטיפול ולפתות אחוזים בודדים לפזול לכוון גרסה זו.

הסממן המודגש ביותר ב-R דיזיין הוא לרוב גוון ה"כחול מרדני" (בהשראת חטיבת המירוצים של וולוו פולסטאר). זה מתווסף לעוד ששה צבעים שאין בגרסה הרגילה וכן לצמד מפלטים גדולים בחלק האחורי, מיגון אפרפר, חישוקים 17 או 18 אינטשים בעלי חמישה חישורים ושורה של שינויים קלים בחלק החזיתי, במיוחד בלוע ובאזור הפגוש וקצה הסינר התחתון.

האווירה החמה ממשיכה כאמור בפנים עם זוג מושבי באקט חובקים למחצה עטויים עור (אופציה לשני גוונים). וולוו משבצת סביב הנוסעים גם דיפונים בתפירה מיוחדת, לוגואים של R דיזיין, דוושות ספורט, הגה מצופה עור וכן ידית הילוכים ספורטיבית. עוד תוספת חביבה היא בלוח המחוונים ברקע סקאלות בכחול קרחוני.

ה-R דיזיין תוצע ב-V40 החדשה בכל גרסאות המנועים; החל ביחידות הדיזל החסכוניות והאקולוגיות (115 כ"ס) D2, ועד למנועי הטורבו הבכירים להם 250 כ"ס בתמיכה של כיול שלדה ספורטיבי או סטנדרטי. וולוו מקווה שעם ה-V40 החדשה תוכל להצעיר את קהל היעד שלה ובסיועה של גרסת ה-R דייזין תחזק את תדמית הסדרה עוד יותר. העלות תהיה גבוהה יותר ל-R דיזיין, אולם לא בהפרשים מוגזמים.

וולוו V40 במבחן ראשון
עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב
מדברים על מכוניות בפורום הרכב של וואלה!

וולוו V40 מוכנה לשבילים

גרסת הקרוס-קאנטרי של הקומפקטית איננה מייצגת את קבוצת הפנאי הרשמית XC, אלא מציעה חלופה עם יכולת עבירות רכה. וולוו תכננה את המכונית ללכת ראש בראש עם אודי Q3 וב.מ.וו X1 כשהיא מצוידת במרווח גחון משופר, בקרת מדרון, ויסות כוח בין הסרנים, הנעה כפולה קבועה וכל המנועים של המותג השוודי בסדרה היוקרתית.

המכונית שתיחשף בתערוכת פריס מקבלת תוספת של ארבעה סנטימטרים במרווח הגחון ל-18 ס"מ עם מיגונים קלים באזור בתי הגלגלים, הפגושים והחלקים הפגיעים תחת הסנטר המסורתי. וולוו לא ניסתה לשוות לה מראה קשוח כי אם לשרטט הופעה חיצונית של רכב עמיד בפני בוץ, מעט כורכר ונחלים.

כמו בגרסת ה-R הותקנה חבילה קוסמטית הכוללת חישוקים גדולים יותר, מראות בגוון שונה ותא נוסעים עם תוספות מפוארות. המנועים יחלו ב-D2 ועד T5 בתפוקה של 250 כ"ס עם שידוך לתיבות הילוכים כפולות מצמד להן ששה יחסי העברה.

שתי המכוניות תוצגנה בפריס ותמכרנה באירופה במהלך 2013. מהיבואנית לישראל מאיר נמסר לוואלה! רכב כי מועד שיווקן בארץ מתוכנן לרבעון הראשון של השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully