וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארט פורסטארס: כוכבת קולנוע

סמארט פורסטארס קונספט נראית כמו קריקטורה מסרט מצויר, אבל מאחרי הפרצוף החמוד מסתתרת מכונית חשמלית ערנית עם ביצועים זריזים למדיי וקולנוע ביתי על גלגלים

סמארט דואגת להזכיר לנו מידי פעם שהיא עדין פה ולא נס ליחה. היא לא עושה את זה עם מכוניות סטנדרטיות ידידותיות לסביבה כמו פור-2 או פור-4 חשמליות, אלא נשענת על קונספטים מתאטרון הפריקים שלה כמו 'פורסטארס' (ארבעה כוכבים) החדש שייחשף בתערוכת פריס. אם היו מחלקים פרסים בתמורה למכונית הביזארית ביותר, סביר שהסמארט הנ"ל הייתה מדורגת בראש הסולם לזכייה בתואר.

הפורסטארס העליזה מבוססת על הקונספט פור-אס, ויחד עם הבאגי המדליק תהיה לדיימלר עמדת נישה די צבעונית ליד מרצדס בעלת הבית. סמארט ניסחה מכונית משעשעת שבקלות יכולה הייתה לככב באחד מסרטי "מכוניות" של פיקסאר בזכות מבנה עגלגל, גבוה וחזות קדמית שיש הרבה בה יותר מסתם קישוטים מנקרי עיניים.

מכסה המנוע לדוגמא כולל חרך שמזכיר כונס אוויר למגדש-על. אולם במקום זה, סמארט התקינה במרכז מקרן קדמי רב עוצמה. האיכות היא ב-HD והמערכת מזינה את האינפורמציה דרך ממשק בלו-טות' או אייפון. כך למעשה הופכת המכונית לקולנוע ביתי נייד על גלגלים המשדר סרטים בכל מקום מתאים; מצאתם קיר חניון לבן וחף מקשקושים? שבו עם החבר'ה על פיצוחים ובירות (תא אחסון מיוחד ומקורר מאחרי הפגוש) ותעשו מזה ערב.

המנוע של הסמארט פורסטארטס מקורו מגרסת הבראבוס החשמלית. התפוקה המרבית עומדת על 80 כ"ס ומהירות מרבית של עד 150 קמ"ש לטווח מוגבל. הטעינה אורכת כמה שעות משקע ביתי, אולם לא ברור כמה כוח מכך שואב המקרן ויתר הפיצ'רים החשמליים.

מנכל"ית סמארט העולמית ד"ר אנט וינקלר אומרת שהפורסטארס היא הרבה יותר מחווית נהיגה: "הסמארט החשמלית היא המכונית הקטנה הירוקה והזולה ביותר באירופה, וכן החכמה ביותר. עכשיו עם הפורסטארס לה סוללות חזקות במיוחד, תוכלו לצפות בקולנוע ממושב הנהג ולעשות זאת אפילו בחיק הטבע". בהחלט מרשים, רק חבל שגרסת ייצור לא תהיה מחר וגם לא בעוד חמש שנים.

עוד הרבה על סמארט בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully