וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא האדום: צפו בפרארי שוברת שיא גינס

פרארי קיבצה 964 מכוניות פרארי מכל השנים על מסלול סילברסטון בבריטניה כדי לקבוע שיא גינס חדש. מאסה:"מדהים". צפו במצעד האיטלקי המרהיב

אתר פרארי

בפרארי קיוו לראות 1,000 מכוניות, בסוף הגיעו "רק" 964. ובכל זאת, אירוע חגיגי בסדר גודל כזה חייב את היצרנית האיטלקית להיערכות מיוחדת כדי שתוכל לקבוע שיא גינס לשרשרת הארוכה ביותר של מכוניות פרארי על מסלול אחד, והיא עשתה זאת בסגנון המפואר והקלאסי הייחודי לה במעמד כמה אנשי מפתח בכירים.

הוביל את השיירה נהג הפורמולה 1 של פרארי פיליפה מאסה ב-458 איטליה, שיחד עם נהג הפיתוח הספרדי מארק ג'נה לקחו את 964 בעלי הפרארי להקפה סביב מסלול המירוצים הבריטי במהירות זחילה בטוחה. "זו חוויה שקשה לתאר" אומר מאסה. "הכבוד כולו שלי לחלוק את היום המיוחד הזה בסילברסטון עם חובבי הסוס הצוהל".

השיא הקודם אגב ב-2008 נקבע במסלול פוג'י ביפן, ובו נרשמו 490 מכוניות פרארי. כמו אז, גם הפעם כל משתתף תורם מכספו לארגון צדקה, כאשר השנה חמש לירות שטרלינג מועברות לארגון BEN התומך במשפחות המועסקות בענף המוטורי.

מלבד זאת, הייתה זו הזדמנות נדירה של הקהל והמשתתפים לצפות בפעם הראשונה מקרוב במכונית הפרארי החדשה F12 ברלינטה - המכונית החזקה ביותר בתולדות המותג האיטלקי.


עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully