וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני פייסמאן: האחות הנאה של קאנטרימן

מיני תחשוף בתערוכת פריס גרסת ייצור רשמית של מיני פייסמאן קופה לצידה של מהדורת הפנאי קאנטרימאן. המשפחה הקטנה ממשיכה לטפח מוצרים קלאסיים

אם לא תהיה רוקטמן, אז פייסמאן. מיני תאשר השבוע במסגרת תערוכת פריס (חמישי) את ייצור מכונית הכביש פייסמאן קופה – האחות החורגת של גרסת השטח קאנטרימן. הפייסמאן שנחשפה חלקית בתערוכת דטרויט בינואר עוברת לקו הייצור כמעט ללא שינויים מהותיים בצורתה החיצונית כשלדברי המותג הבריטי זו תתהדר במידות קומפקטיות מהקרוסאובר הקטן.

לפייסמאן שלוש דלתות וארבעה מושבים להבדיל מהחמישה המותקנים בקאנטרימן. היא נמוכה ממנה בסנטימטר וקצרה ממנה עם 4.1 מ'. עיצב אותה גארט הילברנד שכבר בתערוכת הרכב האמריקנית ב-2009 סימן אותה כציון דרך לרגל חגיגות העשור של מיני המחודשת בארה"ב (תחת בעלות ב.מ.וו). היא אמנם חולקת איתה תכונות רבות במובן החיצוני, אך החלק החזיתי ומקורה B המרכזית והלאה הוחלף לחלוטין כדי לנקות את הפרופיל ולהקנות לה מראה ספורטיבי.

מיני לא שללה הנעה כפולה קבועה, כך שעם מנועי 1.6 ל' רגילים, טורבו, גרסאות דיזל, קופר S מושחזות ועוד, אין ספק שתהיה לפייסמאן תשובה לכל נהג. מיני תכננה את הרכב על כיול מעט יותר נוקשה, וכל המנועים יחוברו אל תיבות ידניות ששה הילוכים ואופציה לתיבה אוטומטית בתוספת תשלום כאמור.

הקבינה זהה לזו של קאנטרימן זולת המושב החסר בשורה השנייה וסוג המושבים עצמם. התעלה המרכזית החוצה את שתי השורות תכלול תאי אחסון וייתכן שגם חיבורים למכשירים אלקטרוניים. גרסת ג'ון קופר וורקס חריפה גם היא בתפריט אולם זו תופיע ברבעון השני או השלישי של 2013. לאחר השקת המכונית באירופה, נדע יותר על תאריכי הופעתה בישראל.

עוד הרבה על מיני בוואלה! רכב
הצטרפו לפורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully