וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף GTI החדשה נחשפת

הדור השביעי של פולקסווגן גולף GTI מעלה את התפוקה בעוד עשרה כוחות סוס ומתייצב על 220 סוסים. לא מספיק? אופציה לחבילת ביצועים עם 230 כ"ס גם בקנה

בעוד העולם בוחן מקרוב את הגולף המשפחתית, פולקסווגן משחררת בתערוכת פריס את הדור החדש של ה-GTI. בניגוד לשנים עברו, הגולף GTI תוצע השנה בשתי גרסאות שונות: סטנדרט וספורט, כך שניתן יהיה לקבל בתוספת תשלום מכונית עם ביצועים עדיפים על פני הבסיסית, תוך חיזוקים קלים במערכת ההינע בכמה אחוזים במקביל אל תמיכה קוסמטית מודגשת בתא הנוסעים.

אז אחרי ארבע שנים, והרבה שמועות ופנטזיות על מנועים היסטרים של 280 כ"ס, הגולף GTI החדשה מעודכנת במנוע זהה לו 2.0 ל' טורבו עם 220 כ"ס במהדורה בסיסית – עוד 10 כ"ס ביחס לדור השישי ו-35.8 קג"מ. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת בערך באותו זמן עם 6.6 שניות על השעון (תיבת DSG) ועד מהירות מרבית של 252 קמ"ש. חבילת הספורט עם 230 כ"ס תעשה זאת ב-6.5 שניות ותגיע ל-255 קמ"ש.

לשתי המכוניות תהיה כמובן אופציה לתיבה ידנית עם ששה יחסי העברה, שלדברי הקונצרן מפחיתה את זלילת הבנזין ב-18 אחוזים לעומת דור שש - הנתון הרשמי עומד על 16.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (140 גק"מ). מערכת ההיגוי שופרה יחד עם השדרוגים של הגולף הרגילה, וכמוה משודכת לתא הנוסעים רמת הגימור המשופרת והמפרטים הטכנולוגיים (מלבד התוספות הבלעדיות של מותג GTI כמו מושבים בעלי ריפוד קלאסי).

הגולף החדשה, שתבחן על ידי המדור בסוף החודש תגיע לישראל לקראת 2013. גרסת ה-GTI תנחת לא הרבה אחריה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
פורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully