וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CR-Z מתחדשת ומתחזקת

הונדה חשפה בתערוכת פריס גרסה מעודכנת קלות למכונית הספורט ההיברידית. קצת יותר קוסמטיקה וכוח יקדמו את אחוזי המכירות?

הביקורת הגדולה שהופנתה נגד הונדה כשהושקה CR-Z נבעה מהעדר מחץ במכונית שנראית מצוין, אבל חסרה משהו בתחום המנועי. נכון, ישנן גרסאות משופרות בכל מקום – וכן את זו של מיוגן עם 172 כ"ס, אבל לקהל העממי גם מגיע שדרוג שיהפוך אותה ליותר מושכת ומעניינת. עתה במסגרת מתיחת פנים קלה בתערוכת צרפת, מנסה החברה היפנית לטפל בצורה חלקית בנקודת התורפה.

כמה כוח בדיוק אוספת ה-CR-Z במסגרת מתיחת הפנים? בהונדה טוענים שמנוע ה-1.5 ל' ההיברידי יקבל במשוקלל עוד כ-20 כ"ס ויתייצב על סביבות 140 כ"ס ו-20 קג"מ. מספרים אלה אמורים לקזז את המיאוץ ל-100 קמ"ש בכמעט שניה ולהביא אותה לקו הסיום ב-9 שניות במקום ב-9.8. המהירות המרבית עומדת על כ-201 קמ"ש וצריכת הדלק כ-23 ק"מ לליטר.

פטנט נוסף שמוכנס השנה ל-CR-Z מגיע בדמות מתג 'ספורט' נפרד. הבקרה מסוגלת להעניק לנהג תאוצה (בוסט) זמנית של עשר שניות (לא פורט כמה כוח מתווסף) בתנאי שהמערכת החשמלית טעונה בלפחות 50 אחוזים מכוחה המלא, מה שיאפשר לנהג לבצע עקיפות בצורה בטוחה יותר. מצד שני, יכול שהסוללות תהיינה כל-כך חלשות לאחר מכן שהתפוקה הכללית תחלש באופן דרמטי.

מבחינה וויזואלית הונדה CR-Z לא הייתה זקוקה למכלול שינויים רחב, שכן לטעם רבים מדובר במכונת נאה. יחד עם זאת, מתיחת הפנים מחליפה את הפגוש הקדמי, מעדכנת עם נורות LED בחזית ומאחור שולב סינר תחתון חדש. עוד בתפריט שני גוונים חדשים: צהוב וסגול זרחני. המכונית תושק לאחר התערוכה ותגיע לישראל בהמשך השנה. המחירים ככל הנראה ישארו זהים לדגם הקודם, אם כי נוכח השינוי בשיטת המיסוי הירוק ייתכן ותחול עליה קלה אחרי ינואר.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully