וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן חיפושית מורידה את הגג

פולקסווגן תשיק את גרסת קבריולה לחיפושית החדשה במחצית הראשונה של 2013. תצויד בצי מגוון של מנועים בשידוך לתיבות ידניות ורובוטיות. לא ברור מתי תגיע ארצה

פולקסווגן "ביטל" (חיפושית) התחדשה לאחרונה בדור מעודכן עם תקווה לתקן את יחסיה עם חוג המעריצים לאור הנפילה המאכזבת בדור הקודם מ-1998, שמכר בסך הכול 700 אלף עותקים. אז עתה, קצת אחרי שפגשנו אותה באירופה, הקונצרן הגרמני נערך להשיק את מהדורת הקבריולה ("קונברטיבל") הקלאסית בתערוכת הרכב בלוס-אנג'לס שתפתח ב-30 בנובמבר הקרוב, וזאת תוך הבטחה לשדרוג טכנולוגי בניהוג והן במרחבי המחייה הפנימיים.

גרסת הקבריולה בדור השלישי שומרת על המראה הקלאסי של החיפושית החדשה והחמודה, ותעשה שימוש בגג רך מתקפל בגוון שחור, המאופסן בתא נפרד בקרבי תא מטען לו נפח של 225 ליטרים ב-10 שניות בלבד במהירות מוגבלת. היא מוצעת עם ארבעה מושבים גדולים, הנדסת אנוש טובה יותר מהדגם היוצא (חומרי דיפון איכותיים ב-3 מפרטים), ולדברי פולקסווגן שדה הראייה לאחור חף מהפרעות בקו העין באופן מוחלט.

היצע המנועים של החיפושית קבריולה מורכב משבעה מנועים. החל ב-1.2 ל' עם 105 כ"ס, מנוע 1.4 ל', מנוע 2.0 ל' בעל תפוקה של 150 כ"ס ועד גרסאות להן 200 כ"ס. מנועי הדיזל החשובים לאירופה יקבלו את גרסת ה-2.0 ל' TDI עם 140 כ"ס בטכנולוגיות חסכוניות של קו ה-'בלו-מושן' המתהדר בצריכת דלק נמוכה מאוד ביחס לסגמנט (כ-20 ק"מ לליטר במנועי ה-1.6 ל' האקולוגיים בסדרה זו). אל המנועים מחוברות תיבות הילוכים ידניות ששה יחסי העברה, או רובוטיות כפולות מצמד ובחלק ממנועי הבנזין תהיה גם אופציה לדיפרנציאל מוגבל החלקה.

עוד במסגרת התערוכה, פולקסווגן תציג ליד הדגם החדש שלוש גרסאות רטרו בהתאם לעשורי ההשקה: 50, 60 ו-70. כל מכונית תזכה למאפיינים חיצוניים ופנימיים של העידן הרלוונטי אך לא ידוע אם פולקסווגן תשווק מכוניות אלה למכירה במהדורה מוגבלת ובאיזה מחיר. לישראל בכל אופן, צפויה החיפושית החדשה להגיע במהלך השנה הבאה, אולם לדברי היבואנית 'צ'מפיון מוטורס', לא ברור מתי תנחת כאן הקונברטיבל.

מבחן לחיפושית החדשה
עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

פולקסווגן חיפושית אי-באגסטר קבריולה. אתר יצרן
ויש גם גרסה חשמלית. E-באגסטר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully