וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו החדש בישראל

רכב הפנאי של קיה מגיע לישראל אחרי הצגת הדור החדש בתערוכת פריס ומצויד במנוע 2.4 ל' בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית ששה יחסי העברה. המחיר החל מ-190 אלף שקלים

יבואנית קיה לישראל 'טלקאר' תחל לשווק בקרוב את קיה סורנטו החדש לאחר שנחשף בתערוכת הרכב בפריס. סורנטו יימכר בישראל בגרסת אורבן כאשר זו כוללת בין היתר שבעה מושבים וציוד עשיר בתא הנוסעים.

הסורנטו אורבן חמוש במנוע 2.4 ל' GDI משותף ליונדאי עם הספק מתוגבר ל-192 כ"ס לעומת 174 כ"ס בדור הקודם. המנוע מפיק 24.7 קג"מ (23.1) ומחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה. לדברי היצרנית הוא חסכוני בכמה אחוזים בודדים מוקדמו ורמת דו תחמוצת הפחמן (CO2) תעמוד על 199 גק"מ. נוכח השינויים הטכנולוגיים בסדרות הפנאי, הסורנטו לא מסוגל להתמודד עם תנאי שטח קשים (גם כאשר יופיע בהנעה כפולה) אך מציע עבירות סבירה לסגמנט ומחוזק ביכולת כביש גבוהה יותר.

הסורנטו מבוסס על פלטפורמה חדשה, ובמסגרת השינוי בפרופורציות הונמך רכב הפנאי במעט כדי להקל על הכניסה לתא הנוסעים. תכנון מחדש של מרחבי הפנים, על כל מרכביו, לרבות הקונסולה והחלוקה בין שלוש השורות, אפשר לרווח את המרחקים ביניהן ולהעניק חלל משופר למרפקים ולברכיים (30 מילימטרים נוספים בין השורה השלישית לשנייה).

המפרט המקומי של סורנטו כולל שש כריות אויר, מערכת שמע מקורית הכוללת כניסות USB/AUX, הגה כוח בעל תגבור חשמלי MDPS המתכוונן לגובה ולמרחק, מזגן בעל פתחי מיזוג ושליטה ליושבי השורה השלישית, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, בקרת שיוט, תאורת לד LED קדמית, תאורת פנייה המשולבת בפנסי הערפל הקדמיים, חיישני נסיעה לאחור מקוריים, מסילות גגון אורכיות ועוד.

מחירו בישראל יחל כאמור ב-190 אלף שקלים.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully