וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוון תורנלי: "שי אגסי זכה ליחס מביש בישראל"

10.10.2012 / 8:35

אוון תורנלי, המנכ"ל החדש של בטר פלייס משדר עסקים כרגיל ותוקף את התקשורת - "החלק הקשה מאחורינו, עכשיו צריך להגיע ללקוחות"

ימים סוערים במיוחד עוברים על חברת בטר פלייס, מפעילת מיזם המכונית החשמלית בישראל ובעולם. ימים אחדים לאחר שהודח שי אגסי מתפקיד מנכ"ל החברה ושעות ספורות לאחר הודעתו על פרישה יזומה גם מדירקטוריון החברה, על רקע קרע בינו לבין החברה לישראל, המממנים העיקריים של בטר פלייס, אוון תורנלי מכנס מסיבת עיתונאים דחופה להבהרת עתידה של בטר פלייס בישראל ובמדינות היעד הנוספות.

מטרתו העיקרית של תורנלי, היא קודם כל לשדר "עסקים כרגיל" עבור החברה ולמנוע שיח סביב קריסה צפויה של החברה. לדבריו, אין כווונה לצמצם את היקף הפעילות ומספר העובדים של בטר פלייס, למרות שזו הגשימה את פריסת מערך טעינת והחלפת הסוללה וביסוס התוכנה. אולם מציין כי גודלה של החברה בישראל יהיה בהתאם לבסיס הלקוחות שלה. "ישראל היא הבסיס לפעילות שלנו והמטרה היא לפתח כאן את כל הטכנולוגיות והתשתיות ולהעבירן מהר ככל הניתן למדינות הנוספות בהן פועלת בטר פלייס.

כחלק מהמאמץ להרגיע את הרוחות סביב החשיפה השלילית העצומה לה זכתה בטר פלייס בימים האחרונים, תורנלי מסביר: "בישראל יש רעש גדול סביב בטר פלייס, אבל אנחנו חברה קטנה בהיבט גלובאלי. אצלנו הלקוחות הם במקום הראשון ואחריהם נמצאת המטרה ליצור קשרי עבודה עם חברות רבות ככל הניתן, לא רק רנו, אלא גם עם ג'נרל מוטורס, דיימלר ואפילו חברות דלק כדי שנוכל להקים יחד במתחמים שלהן את תחנות החלפות הסוללה.

על הפרישה של שי אגסי - "אני חבר של שי אגסי, אני נהנה לעבוד איתו ואני שמח לעבוד במסגרת החזון שלו וזה נכון היום כמו שזה היה נכון ביום הראשון בו נפגשנו. באוסטרליה יש לנו אמרה שהצלחה אינה מתקבלת בעיר הולדתה (לא קם נביא בעירו. ק.ל), והיחס ששי זוכה בתקשורת הישראלית הוא מביש. הוא ענק והוא מוערך מסביב לעולם ואני מאמין שהאסטרטגיה העסקית שלנו נכונה. לא הכל בחברה בוצע בצורה מושלמת, אבל כאן אנחנו נמצאים עכשיו וזה מה שנתקן. אני אוהב את ישראל וביקרתי כאן 27 פעמים ב-4 השנים האחרונות במסגרת העבודות עם בטר פלייס בעיקר."

האם מחירי העסקאות של המכוניות החשמליות ישתנו? לא בשלב זה. תורנלי מסביר כי לדעתו, מחירי מכוניותיה של בטר פלייס הן היחידות ש"זוכות" לביקורת שלילית. אולם, לדבריו, החברה עסוקה בתהליך למידה תמידי כדי להתאים את החבילה המכונה ללקוחות. הורדת המחירים אינה פשוטה כלל לדבריו וההחלטה על כך תהיה בידיו של משה קפלינסקי, מנכ"ל בטר פלייס ישראל בסופו של דבר.

פרויקט המכונית החשמלית של בטר פלייס. קובי ליאני
פרויקט המכונית החשמלית של בטר פלייס/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully