וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מאזדה 6 קרוסאובר

מאזדה רומזת שעשויה לפתח רכב פנאי המבוסס על ה-6 החדשה בעקבות ההצלחה לה זוכה האחות הקטנה CX-5. מנהל הפרוייקט: "זו תהיה משימה די קלה וגם נבונה"

מאזדה שוקלת לייצר רכב פנאי משפחתי המבוסס על ה-6 החדשה שנחשפה לאחרונה בדור שלישי, כך מדווחים כלי-התקשורת בארה"ב. אם אכן תתממשנה התחזיות, המכונית אמורה לצאת לכבישים במהלך 2014 כשהיא מצוידת בטכנולוגיית מנועי הסקיי-אקטיב המשרתים המשפחה הגדולה ולהוות חלופה נישתית לרכבי פנאי מסגמנט יוקרתי יותר.

הירושי קג'יאמה, מנהל הפרויקטים במאזדה, סיפר למגזין האוסטרלי 'דרייב' כי פיתוח מכונית כזו הנשענת על מכלליה של מאזדה 6, תהיה משימה פשוטה וקלה. "אני לא אומר שזה יקרה מחר, אבל אם הפרויקט יקודם במהרה, אתם יכולים לצפות לקרוסאובר שונה שדומה מאוד ברעיון שלו לב.מ.וו X6, למשל". קג'יאמה אף אומר כי המוצר היפני יקפיד על פילוספיית ה'זום זום' המסורתית ויספק חווית נהיגה "מרתקת".

מאזדה מעודדת בינתיים מהכנסותיה מרכב הפנאי CX-5, שאף החל להמכר בשנה האחרונה בישראל אחרי היעדרות ממושכת מסגמנט הפנאי (זוכרים את טריביוט?). גרסת ה-6 החדשה היא אמנם מכונית לא פחות חשובה, אך איננה נחשבת לבורג מרכזי בחברה היפנית. בו בעת, מאזדה כבר נערכת להפיק לה גרסת קופה ספורטיבית לצד הסטיישן, כך שקרוסאובר יהיה תוספת מעניינת לקו הדגמים. "גרסת הקופה היא לא בראש סדר העדיפויות, אבל היא תגיע לפני עיבודים אחרים של ה-6".

האם תהיה זו מאזדה CX-6? לא ברור. מדבריו של קאג'יאמה עולה כי זו אפשרות אחת מתוך כמה שנשקלות בחיוב. " הכלל שלי הוא פשוט: אם הרכב לא מהנה לנהיגה זאת לא מאזדה. זה התנאי להטביע עליה את המספר 6" הוא מסכם.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully