וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי ולוסטר טורבו ב-160 אלף שקלים

לאחר חודשי המתנה ארוכים יונדאי ולוסטר טורבו הגיעה ארצה מצוידת במנוע בנזין טורבו בחיבור אל תיבה ידנית או אוטומטית. המחירים החל ב-160 אלף שקלים

מי שטען שיונדאי ולוסטר נראית טוב אבל נוסעת ככה-ככה, יוכל בקרוב לקבל גרסה מעט יותר מעניינת לנהיגה. היבואנית לישראל 'כלמוביל' מודיעה כי דגם הוולוסטר טורבו נחת בארץ עם תיבה ידנית או אוטומטית, ובמחיר התחלתי של 160 אלף שקלים.

את הולוסטר טורבו פגשנו בהשקתה בדרום קוריאה לפני כמה חודשים, וכבר אז התרשמנו ממנה לחיוב לעומת אחותה הבסיסית לה 140 כ"ס בלבד. הגרסה שתמכר בישראל תהיה זו עם מנוע ה-TGDI טורבו 1.6 ל', בעל הספק מרבי של 186 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-27 קג"מ ב-4,500 סל"ד.

דף הביצועים שלה מלמד על תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ומהירות מרבית של 213 קמ"ש. בגרסה הידנית (ששה הילוכים) וכן האוטומטית (תפעול מגלגל ההגה) צריכת הדלק תעמוד על כ-15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

למרות שזוהי גרסת טורבו בלבד, יונדאי ביצעה כמה שינויים קטנים במימדה כדי לבדלה. היא ארוכה יותר מאחותה ב-3 ס"מ ורחבה ממנה בסנטימטר. גם מגוון הצבעים שלה שונה כשלטורבו ניתן לשייך צבע אפרפר מט בשילוב כל הקיט הקוסמטי המצורף.

ברשימת האבזור, וולסטר טורבו מאופיינת במגילה ארוכה ומורכבת של תוספות: תפעול שמע מגלגל ההגה, דוושות אלומיניום, מערכת עם מסך מגע, שלל אפשרויות תצוגה של קבצי מדיה וחיוויים על מצב הרכב, חישוקי 18 אינטש', בלו-טות', מערכת שמע פרימיום עם מגבר חיצוני וסאב וופר, בקרת אקלים, מראות חשמליות, ריפוד מושבים מעור, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם וכפתור התנעה, חיישני נסיעה לאחור מקוריים, כניסות ל- USB, IPOD , AUX, גלגל ההגה מצופה עור וערכת בטיחות מלאה.

המחירים לוולוסטר טורבו יחלו ב-160 אלף שקלים לדגם הידני, ועד 170 אלף שקלים לדגם האוטומטי. "בכוונתנו להעניק לחובבי הרכב בישראל באמצעות ה- Veloster Turbo חווית נהיגה", כך מנכ"ל יונדאי ישראל דן אורנשטיין.

מבחן ראשון: יונדאי וולוסטר טורבו
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully