וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה תחשוף פרמיום קטנה?

מאזדה חותרת לנגוס בפלח פרמיום הקטנות ותציג מכונית חדשה שתתחרה במיני קופר, סיטרואן DS3 ואודי A1. קונספט כבר בתערוכות הקרובות

זמן קצר אחרי שמאזדה הודיעה כי תייצר מכונית מיני זולה ושימושית לצרכן העולמי, מדווחים כלי-התקשורת בבריטניה כי החברה היפנית מעוניינית בגרסת פרמיום שתנסה לגנוב לקוחות ממותג מיני של ב.מ.וו, סיטרואן DS3, אופל אדם ואודי A1 שתזכה עד למתיחת פנים ראשונה. חשיפה רשמית מסתמנת בגרסת קונספט בז'נבה או באחת התערוכות לאחר מכן במהלך 2013.

מכונית הפרמיום העירונית תיטול חלק מרכזי באסטרטגייה הכלכלית של מאזדה בשנים הקרובות. זאת לאור הביקוש הערני להן ועל רקע נתח הרווחים של הסגמנט שנמצא בנסיקה מתמדת באירופה. לא בכדי בחרה אופל, על אף בעיותיה הפנימיות ומשבריה להציע חלופה לשלוש המכוניות שאוזכרו לעיל.

המיני של מאזדה תשאב השראה חיצונית מדגם שהוצג בשלל תערוכות באירופה ובעולם לפני ארבע שנים, קיורה קונספט. יחד עם זאת, במאזדה מקפידים להבהיר שמהדורת היוקרה העירונית לא תחלוק דמיון עם מכונית הראווה מאחר ומעצב החטיבה הקודם לורן ואן דן אקר אינו אחראי על שפת העיצוב הנוכחית בחברה , תחת הכותר 'קודו דיזיין'.

איקירו הירוסו, סגן נשיא פיתוח ומחקר במאזדה העולמית, טוען כי מסגרת הזמן למכונית מסוגה היא "שנתיים-שלוש לפחות", משמע תצויד בדור משודרג של מנועים זעירים מחטיבת סקיי-אקטיב ותיבות הילוכים מודרניות. בינתיים, מאזדה נערכת לחשוף כאמור מיני מוזלת בקבוצת טויוטה אייגו ופולקסווגן אפ! ואחיותיה בעלות דומה. יש להניח שמכונית הפרמיום תחלוק תג מחיר בקו אחד עם המתחרות ותחזק את מאזדה בקבוצה הקומפקטית.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully