וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה תייצר מכונית מיני קטנה וזולה

מקיימת הערכות אסטרטגיות אם ניתן יהיה להחדיר מכונית מיני בשם מאזדה 1 תחת קטגוריית הסופר-מיני כדי להגדיל רווחיה. מאחרייך פולקסווגן אפ!

תערוכת הרכב באוסטרליה שמתקיימת בימים אלה בסידני הופכת לבית חרושת לשמועות, אבל לחלקן יש יותר מרגל. על פי דיווחים של מגזין 'גו-אוטו' האוסטרלי, אישר מנהל המכירות העולמי של מאזדה יאשירו היומה כי החברה היפנית מקיימת דיונים ו"סיעור מוחות" קדחתניים כיצד להפיק מכונית מיני, דוגמת סוזוקי אלטו למשל שתוכל להתברג לצידה של מאזדה 2. החברה אף שוקלת בימים אלה רכב פנאי חדש כפי שדיווחנו לאחרונה.

אם המכונית תצא לפועל, היא תעשה שימוש במנוע מוקטן מזה המשרת את מאזדה 2 לה כ-100 כ"ס. הערכות כלי-התקשורת בסידני סימנו מנוע שלושה צילינדרים או שני צילינדרים טורבו בתפוקה של עד 85 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה. אופציה נוספת שנשקלת היא מכונית "תקציב" לואו-קוסט לשווקים מתפתחים בסגנון טאטא נאנו, אם כי גרסה כזו עשויה להכנס לייצור מקביל למכונית מיני סטנדרטית עבור מזרח העולם בלבד.

מי שמסתמנת כשותפה טכנולוגית למאזדה 1, במטרה לחסוך בעלויות פיתוח, היא קבוצת פיאט-קרייזלר. הקונצרן האיטלקי תחת הנהג סרגיו מרקיונה הגיע להסכם עם מאזדה לאחרונה על פיתוח מכונית רודסטר להחייאת אלפא רומיאו ספיידר שתיוצר במפעלי מאזדה ותמכר בשתי היצרניות, וזאת כאשר לכל אחת מהן מערכת הנעה עצמאית (סקיי אקטיב במאזדה וטווין אייר בפיאט ואלפא).

"אנחנו לא חייבים שותפה" אומר הימורה. "מאזדה בהחלט יכולה עם משאביה לתכנן ולהביא לייצור מכונית מוזלת מסגמנט B". למרות זאת, מכירות ראשונות של המכונית עדיין רחוקות, אפילו בהפרש משמעותי מהצגת קונספט. במאזדה מעריכים שהיא לא תופיע לפני 2015.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully