וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו מגאן סטיישן דיזל, 26 ק"מ לליטר

היבואנית לישראל תחל לשווק את גרסת הסטיישן של המגאן המשפחתית עם מנוע טורבו דיזל 1.5 בשידוך לתיבת הילוכים כפולת מצמד. החל מ-130 אלף שקלים

קצת אחרי שנהגנו בה לראשונה, קרסו מוטורס, יבואנית רכבי רנו לישראל, מחזקת את היצע דגמי המשפחתיות מגאן ופלואנס דיזל עם השקת גרסת ה"אסטייט" (סטיישן) של הצרפתיה הקומפקטית, המצוידת באותה חטיבה כוח ותיבת הילוכים מסדרת EDC. המכונית תתברג בעלות דומה לזו של המגאן דיזל הרגילה עם תג מחיר של כ-130 אלף שקלים.

המגאן סטיישן דיזל מאכלסת בחזיתה מנוע לוגם סולר בנפח 1.5 ל' בעל תפוקה מרבית של 110 כ"ס ו-24.5 קג"מ החל מטווח של 1,750 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים כפולת מצמד עם ששה יחסי העברה, כאשר זו מאיצה את המכונית ל-100 קמ"ש ב-12.4 שניות ועד מהירות מרבית של 180 קמ"ש. על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 26.3 ק"מ לליטר (אופטימאלית), בעוד פליטת דו תחמוצת הפחמן צנחה ל-90 גק"מ בלבד.

למגאן אסטייט מרחבי פנים גדולים, עם תוספות בסיסיות באורכה וביכולת הטעינה והקלה בנגישות. נפח תא המטען עומד על 524 ל' ללא קיפול המושבים ועד 1,600 ל' עם קיפול השורה השנייה. ברמת האבזור, מגאן אסטייט מצוידת במפרט 'אקספרשן' הכולל בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית, ריפוד עור לגלגל ההגה, בקרת סיוע בעלייה, גג זכוכית פנורמי חשמלי, חיישני קרבה, חיישני גשם ועוד. בקיט החיצוני חישוקי 16 אינטש, נורות LED וספוילר קדמי מחודש.

מבחן לרנו מגאן אסטייט
עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully