וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: מרצדס CLS סטיישן ב-650 אלף שקל

יבואנית המותג הגרמני תחל בשיווק גרסת הסטיישן ספורט של מכונית הקופה CLS מצוידת במנוע ששה צילינדרים ותיבת שבעה הילוכים אוטומטית. החל מ-650 אלף שקלים

כלמוביל, יבואנית דגמי מותג היוקרה מרצדס, מודיעה על התחלת שיווקה של מכונית הסטיישן המפוארת CLS שוטינג ברייק. המכונית, במרכב חמש דלתות, הוצגה לראשונה כקונספט בתערוכת הרכב בביג'ין לפני כשנתיים ועברה לגרסת ייצור בקיץ האחרון בתום בכורת הדגם במסגרת תערוכת ז'נבה.

השוטינג ברייק מבוססת על פלטפורמת CLS הנוכחית, וחולקת עימה את מרבית המרכיבים הקומסטים והטכנולוגיים. עם זאת, מימדיה של שוטינג ברייק הותאמו עבור הפרופורציות וכן לכושר הנשיאה המרשים, כאשר זה מציע מ-550 ל' ועד 1,569 ל' בקיפול המושבים מאחור. אורכה מקצה אחד לשני עומד על 4.96 מ', רוחבה 1.88, גובהה 1.41 מ' ובסיס הגלגלים הינו 2.87 מ'.

הגרסה המוצעת למכירה בישראל חמושה במנוע מסדרת 'בלו אפישנסי' המסורתית. הנפח הוא 3.5 ל' ששה צילינדרים בנזין בעל תפוקה מרבית של 306 כ"ס. תיבת ה-7 ג'י האוטומטית שולחת לגלגלים מאחור 37 קג"מ ב-3,500 סל"ד ומאיצה אותה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות, ועד מהירות מקסימלית של 255 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית. צריכת הדלק המשולבת (יצרן) עומדת על 13.5 ק"מ לליטר (167 גק"מ).

הקבינה היא העתק ישיר של גרסת ה-CLS, ובה תמצאנה כל המערכות המוכרות של דיימלר. זה מתחיל במושבי עור חשמליים, היגוי אלקטרוני, בקרת אקלים, חלון גג חשמלי, כניסה ללא מפתח, התרעה על סטייה מהנתיב, בקרת שטחים מתים, חניה אוטומטית, תא מטען נפתח חשמלית, מתלי אוויר מאחור, חבילת ספורט וויזואלית, וקיט בטיחותי 'קדם תאונה' (PRE SAFE).

מחירה של מרצדס CLS שוטינג ברייק בישראל יעמוד על 650 אלף שקלים. לדברי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת דגמי היוקרה בכלמוביל, מדובר במחיר הנמוך ב-100 אלף שקלים מגרסת ה-CLS, וזאת כחלק מאסטרטגית שיווק חדשה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully