וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה ביפן: מאזדה CX-5

הקרוסאובר היפני הוכתר לרכב הטוב ביותר ביפן לשנת 2012. הקדים את סובארו וטויוטה, ב.מ.וו סדרה 3 ורכב הפנאי הבריטי ריינג' רובר איווק

מאזדה CX-5 , הקרוסאובר החדש והקומפקטי, זכה בתואר 'מכונית השנה ביפן 2012', כך הוכרז אמש (ראשון) במסגרת המאורע החגיגי שנערך בטוקיו. רכב הפנאי המשפחתי גרף את מרב קולות חבר השופטים שלקחו חלק בתחרות. אלה העירו לחיוב כי הוא ראוי לתואר בזכות טכנולוגיות ההנעה החסכוניות, העיצוב, השיפור בניהוג ובשימושיות מול המתחרים.

60 השופטים, שהורכבו רובם מעיתונאים, העניקו למאזדה 386 נקודות בחישוב הכללי וציינו שוב את היתרונות בטכנולוגיית סקי אקטיב. אחד מבכירי מחלקת הפיתוח במאזדה, קיושי פוג'יארה, ברך על הזכייה והוסיף כי הדרך עוד ארוכה לפסגה: "סקיי-אקטיב עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים. יש גם הרבה ביקורת מצד עמיתים שלי שעובדים אצל המתחרים, אבל את התוצאות רואים על הכביש".

באופן מפתיע, החלק השני של הרשימה אינו מורכב רק ממכוניות יפניות, אם כי את המקום השני מאכלסות התאומות הספורטיביות סובארו BRZ וטויוטה GT86 להן במשותף 318 נקודות. את המקום השלישי בעשר המדורגות הבכירות לוקחת הבייתה ב.מ.וו סדרה 3 (282 נק'), אחריה ריינג' רובר איווק (218 נק'), פולקסווגן אפ! (152 נק'), סוזוקי וואגון (68 נק'), סיטרואן DS5 (51 נק'), אלפא רומיאו ג'ולייטה (29 נק'), ניסאן נוט (10 נק') והונדה אן-בוקס עם 9 נק'.

מאזדה CX-5 משווק בעולם עם כמה מנועים, וביניהם מנוע גמיש וחסכוני ולוגם סולר בעל צריכת דלק ממוצעת של 21 ק"מ לליטר (סקי-אקטיב D). בישראל, החל את דרכו בשנה האחרונה עם מנוע בנזין 2.0 ל' ותיבה אוטומטית. עוד הרבה עליו תוכלו לקרוא בקישורים המצורפים.

מאזדה CX-5 במבחן דרכים
מי רכב הפנאי המומלץ: מאזדה CX-5 מול קיה ספורטאז' וסובארו XV

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully