וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתית: פיג'ו 301 בישראל

המשפחתית סדאן העממית פיג'ו 301 תשווק בישראל בארבע גרסאות מנוע שונות ובשידוך לתיבות ידניות או אוטומטיות. המחירים החל מ-110 אלף שקלים

זמן קצר לאחר שנהגנו בה לראשונה בטורקיה, מגיעה המשפחתית העממית פיג'ו 301 לישראל. היבואנית המקומית 'דוד לובינסקי' תשווק את הסדאן החדשה בשתי רמות אבזור ועם מנוע בנזין אחד בחיבור לתיבה אוטומטית, ובפעימה השנייה תצרף עוד מנוע בנזין קטן נפח, יחידת דיזל וכן תיבה ידנית.

ה-301 מתהדרות בעיצוב קומפקטי עם השראה חלקית מ-508, כמו גרסה מוקטנת בעיצובה של המשפחתית הגדולה. מידותיה מספרות על אורך של 4.44 מ', רוחבה 1.75 מ', גובהה נישא ל-1.46 מ' ובסיס הגלגלים 2.65 מ'. נפח תא המטען שמציעה גרסת הסדאן של פיג'ו עומד על 507 ל'.

בחזיתה של ה-301 שוכן מנוע בנזין בסיסי, וזה מגיע בנפח 1.6 ל' כמו שאוהבים בישראל. התפוקה המרבית עומדת על 115 כ"ס ובשידוך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית המשרתת את יתר בנות המשפחה. את התאוצה ל-100 קמ"ש תסיים ב-10.8 שניות ועד מהירות מרבית של 188 קמ"ש. היצרנית טוענת לצריכת דלק של 13.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

בתא הנוסעים נתפרו לצרפתיה צמד רמות אבזור לבחירה על פי רמות מחיר: 'אקטיב' או 'פרמיום'. כסטנדרט מצוידת ה-301 בהתקנים בסיסים כמערכת שמע מקורית, מזגן, פנסי ערפל, מראות צד עם הפשרת אדים ועוד. בחירה במפרט פרמיום מעשירה את הקבינה מערכת משודרגת עם בלו-טות' מקורי, מחשב דרך, צג דיגיטאלי מרכזי, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת, חיישני חנייה ומשענת יד.

מאחר ומדובר בקבוצת תת-משפחתיות מוזלות, ערכת ההגנה של ה-301 כוללת רק ארבע כריות אוויר, אולם מגיעה עם שלל בקרות סיוע ליציבות ולבלימה ועיגוני איזופיקס במושבים מאחור.


מחיריה של ה-301 יחלו ב-110 אלף שקלים למפרט סטנדרטי, ועד 115 אלף שקלים לבכירה ביותר. כאמור, בהמשך השיווק תצטרפנה אל הגרסה האוטומטית לעיל יחידת 1.2 ל', מנוע דיזל מסדרת ה-HDI ותיבות ידניות.

פיג'ו 301 במבחן ראשון
עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully