וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר שרייר מונה לנשיא קיה

מעצב העל של מכוניות קיה פיטר שרייר מונה לנשיא החברה, הראשון בתולדות המותג שאינו ממוצא קוריאני

ברכות לפיטר שרייר, מעצב העל הגרמני של מותג המכוניות הדרום קוריאני קיה. בהודעה שפרסמה אמש (ראשון) היצרנית, הצהירה כי החל משנת 2013 יתפקד האיש והמכחול כנשיא החברה באופן רשמי. שרייר הוא הנשיא הראשון שאינו ממוצא קוריאני.

שרייר, 59, הצטרף לחברה בשנת 2006 אחרי הצלחה גדולה בקונצרן פולקסווגן ובחטיבת אודי. טרום כניסתו לתפקיד, החברה חיפשה כיוונים חדשים כדי לשדרג את תדמית המותג, אולם לא מצאה את האדם המתאים להוביל את האסטרטגיה הנכונה עד שהצליחה לפתות את הגרמני.

בתום גיוסו, החל לשרטט שרייר את קווי המתאר הנועזים של קיה תחת קידוד ייחודי, הנודע כ "חרטום הנמר". לאחר מכן, קיה מינתה את שרייר לעמוד בראש צוות התכנון ברוסלסהיים גרמניה ומשם, בסיועו של צוות מיומן החל לחבר קונספטים ששינו את פני של קיה ללא היכר. בין היתר, אחראי לקיה סיד, ספורטאז', פיקנטו, סול וריו, אופטימה ועוד.

בכל ראיון שנערך עימו, מזדמן או במסגרת תערוכות, התוודה על נאמנותו לקיה ולדרך המרשימה שבה היא פועלת, ולא פעם חידד כי מקווה להתברג בחברה בתפקיד גדול ומשמעותי עוד יותר. בשנת 2013, ימשיך שרייר את שהחל ויחשוף את משפחת הסיד החדשה, קארנס וכן עוד מספר דגמים ספורטייבים ביניהם גם ה-GT הרעיונית.

ראיון עם מעצב-על: פיטר שרייר מדבר על הכול
עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully