וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרירים: מרצדס E קלאס AMG נחשפת

מרצדס תציג את ה-E קלאס AMG בתערוכת דטרויט מצוידת מנוע טורבו עתיר עוצמה לו 557 כ"ס, או 585 כ"ס למי שממהר להגיע ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות

במסגרת מתיחת הפנים של מכונית הסאלון מרצדס E קלאס, דיימלר משיקה כעת את גרסת הביצועים השרירית E63AMG. המכונית הגרמנית עברה כיול חדש לעומת הדור היוצא ותשווק בשתי גרסאות מובחנות, תתהדר ביכולות גבוהות בהרבה וברמת מפרט ייחודית כמיטב המסורת.

ל-E קלאס תהיינה שתי מהדורות כפי שאוזכר, כאשר הראשונה מצוידת במנוע בנזין טורבו V8 בנפח 5.5 ל' עם 557 כ"ס ו-72 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד, בעוד גרסת ה-S הקיצונית תזכה למנוע מתוגבר ל-585 כ"ס ו-80 קג"מ. לגרסת הסטיישן וה-S תהיה גם הנעה כפולה 4 מאטיק, בשידוך לתיבות הילוכים אוטומטיות (שבעה הילוכים תחרותית) עם דפרנציאל מוגבל החלקה וארבעה מצבי ניהוג על פי תנאי הכביש וצרכי הנהג.

הגרסה ה"בסיסית" של ה-E63 החדשה, תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות ועד מהירות מרבית של 250 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית. היא תצרוך ליטר דלק בכל 9 ק"מ (יצרן) ותפלוט לאוויר 240 גק"מ. מעליה, מוצבת גרסת ה-S וזו כבר מתקרבת לביצועי על: את התאוצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-3.6 שניות וללא מגביל מהירות יכולה לגרד 300 קמ"ש.

סדנת AMG טיפלה גם במערך הוויזואלי של ה-E קלאס כפי שהיא מבדילה את רוב המכוניות של הסדרה הספורטיבית. במכלול התוספות הקוסמטיות וההתקנים, הושתלו פגושים חדשים עם פתחי יניקה, חישוקי ספורט על צמיגי 255/35 בקוטר 19 אינטש (עשרה חישורים), לוגואים בדפנות ("בי טורבו V8"), מערכת פליטה גדולה וספורטיבית ועוד.

בחלל הפנים היוקרתי משלימה החטיבה מושבי ספורט וגימור ברמה גבוהה יותר, תאורת אמביינט ייחודית, ולמי שערב למוזיקה מלבד גרגורי המנוע האדיר ניתן להתעטף ב-14 רמקולים ומערכת שמע עילאית ומשובחת מבית היוצר של 'באנג אנד אולפסון'.

דיימלר תפיץ את המכונית לאולמות בסביבות יולי הקרוב. אלינו צפויה ה-E קלאס להגיע במחצית השנייה של השנה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully