וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו לאטיטוד החדשה

רנו חוזרת לבית מכוניות המנהלים עם השקת הלאטיטוד בישראל. תשווק עם מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל, אבזור מפואר ותיבת ששה הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ-168 אלף שקלים

רנו תנסה לחזק את מעמדה בקרב סגמנט המשפחתיות הגדולות ("מנהלים") עם השקת הלאטיטוד החדשה, המחליפה הלא רשמית של רנו לגונה הוותיקה (בארץ) שכשלה כאן כשלון צורם. היבואנית 'קרסו מוטורס' תחל במכירת הדגם כשהוא מצויד במנוע דיזל ובתיבת הילוכים אוטומטית.

הלאטיטוד, אותה פגשנו בהשקה באיטליה, תכנס לקטגוריה קשה ותחרותית שנשלטת על ידי מכוניות כפורד מונדאו, מאזדה 6, פיג'ו 508, אופל אינסגיניה ועוד. הצרפתייה בעלת הניחוח הסאלוני פותחה בשיתוף סמסונג, והיא נחשבת לאחת המכוניות הגדולות בפלח זה; האורך מקצה אחד לשני קרוב לחמישה מטרים ורוחבה 1.8 מ'. תא המטען, יציע 477 ל' בנפח.

תא הנוסעים שלה גדול ומרווח בזכות 2.76 בבסיס הגלגלים. חלל הפנים משלב איכות גימור גבוהה, והמכונית תכלול כסטנדרט ערכת עיסוי במושבים הקדמיים עם שני מצבים, מערכת מולטימדיה עם צג בקוטר 8 אינטש בעל התקני בלוטות' ובקרת שמע איכותית על כל המנגוננים הנלווים, ותפעול מגלגל ההגה עם בקרת שיוט.

קרסו מוטורס תשיק את הדגם בישראל עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ל' עם 175 כ"ס, 35 קג"מ ובשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק של היצרן עומדת על כ-17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-9.2 שניות.

המחירים לרנו לאטיטוד יחלו ב-168 אלף שקלים. היבואנית תחלק את הדגמים למפרט 'אקספרסיון' ו'אקספרסיון פאק' שתקבל ריפודי עור בגוף המושבים.

מבחן ראשון: רנו לאטיטוד בהשקה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מבחן רנו לאטיטוד דיזל. קובי ליאני
מבחן רנו לאטיטוד דיזל/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully