וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו V40: המכונית הבטוחה ביותר ב-2012

יורונקאפ הכתיר את וולוו V40 החדשה למכונית הבטיחותית ביותר בשנה היוצאת. עוד מצטיינות: רנו קליאו החדשה, יונדאי סנטה פה החדש וב.מ.וו סדרה 3

תחת המתכונת החדשה והתנאים המחמירים, חילק השנה ארגון הריסוקים והבטיחות האירופאי Euro-Ncap נקודות וציונים ל-36 כלי-רכב חדשים. מרבית כלי הרכב הצטיינו במבחני הריסוק עם חמישה כוכבים, אולם רק מתי מעט זכו לציון המשוקלל הגבוה ביותר. הרשימה מורכבת מכל הקטגוריות אך בפסגה ניצבת מכונית אחת: וולוו V40.

הפרמיום הקומפקטית, אותה פגשנו אשתקד בהשקה באיטליה, הצליחה לחלץ את הניקוד המרבי (בסיכום כל הפרמטרים) שהעניק לה את התואר "המכונית הבטוחה ביותר לשנת 2012" של איגוד הריסוקים. לא בכדי הצליחה לקטוף את התואר, שכן היא מצוידת בקו הגנתי משוכלל הכולל בין היתר כרית אוויר חיצונית למניעת פגיעות בהולכי רגל, וכן בקרת ראייה לניטור הולכי רגל בקדמת הרכב.

בקטגוריית הסופר מיני, זכתה רנו קליאו החדשה שתגיע לישראל בקרוב. בקבוצת רכבי הפנאי כבש את הפסגה יונדאי סנטה פה החדש יחד עם פורד קוגה ובסגמנט מובילי הנוסעים הקומפקטיים זכתה פיאט 500L. ב.מ.וו סדרה 3 היא המשפחתית הגדולה הבטוחה ביותר ואילו פורד טרנזיט ופורד B מקס הקנו לפורד עוד שני תארים בקבוצות הרלוונטיות להם.

המכוניות שהיו קרובות ביותר למנצחות הגיעו מכל קשת הקטגוריות. ביניהן אפשר למנות את פורד פיאסטה (סופר מיני), אופל מוקה (קרוסאובר קומפקטי), סובארו פורסטר (קרוסאובר) וריינג' רובר החדש (כביש-שטח). מנגד, את התוצאות המאכזבות של השנה סיפקו ג'יפ קומפס (פנאי) ורנו טראפיק (מסחרי).. שני כלי הרכב צברו כל אחד בגפו רק שני כוכבי ריסוק אומללים.


לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully