וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן חושפת: גולף 4 מושן חסכונית ונגישה

פולקסווגן תחזק את היצע הגולף הקומפקטית עם גרסת 4 מושן כפולת הנעה קלה יותר, משופרת וחסכונית בהרבה ביחס לדור הקודם. גם המחיר יהיה שפוי?

פולקסווגן ממשיכה לתגבר את כל הגרסאות החדשות של הגולף החדשה מדור שבע, וכעת אחרי הקבריולה שנחשפה היא משיקה באירופה את ערכת ההנעה הכפולה הכפולה (4 מושן) המסורתית, אולם תעשה זאת גם בדגמים פשוטים בקו המשפחתי, על מנת שלה יפנו לקהל גדול יותר.

פולקסווגן פיתחה מערכות כפולות הנעה לגולף מאז 1986, אולם רובן זכו לתג מחיר כמעט אקזוטי. הדור החדש שהושק ממש לאחרונה בגרסת 4 מושן הינו פיתוח חדש על פלטפורמת ה-MQB המדולוארית של הקונצרן הגרמני וכולל שיפורים ביכולת העברת העוצמה לכל הגלגלים, משקל מופחת ב-1.5 קילוגרמים, והתאמה למנועים קטני נפח וחסכוניים בלוגמות הסולר.

הוא מבוסס, עדיין, על מצמד האלדקס (דור חמישי), אך בפולקסווגן טוענים לכיול משודרג שמאפשר למנוע ולתיבה לפעול בצורה רהוטה יותר תחת האצות או במסלול מפותל היכן שנדרשת העברת עוצמה מיידית וללא שיהוי. "היא תהיה בעלת משוב מהיר ומפתיע לכל בקשה של הנהגים", כך מצהיר הקונצרן הגרמני.

פולקסווגן תשדך את המערכת לשני מנועי טורבו דיזל עיקריים: 105 ו-150 כ"ס. המנועים יניבו צריכת דלק מופחתת ב-15 אחוזים ביחס לדגמים היוצאים ולאלה ממוצעים של כ-20 ק"מ לליטר, על אף שהינם חזקים בשיעור של כמה אחוזים מהם (103 ו-140 כ"ס בהתאמה). השידוך יהיה לתיבות ידניות עם ששה יחסי העברה.

רמות הגימור מפוצלות לשלוש, וכל הדגמים מגיעים כסטנדרט עם בקרת 'עצור וסע' (דימום הרכב בעת עמידה ממושכת), שלל מערכות בטיחות, שבע כריות אוויר ועוד. התוספת בגרמניה לגרסה זו, שתמכר רק ב-5 דלתות כאמור, עומדת על כ-2,000 יורו (10 אלפים שקלים לפני מס). טרם ידוע אם תגיע לישראל.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully