וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס קופה מתקרבת לייצור

חטיבת היוקרה של טויוטה רכשה את הזכויות לכותר RC-F ותייצר מכונית ספורט קופה לאחת מסדרות הבית הבכירות. "התחייבנו שתהיה כזו מכונית אבל לא אמרנו לאיזה קו"

אם עקבתם אחרי לקסוס בשנה-שנתיים האחרונות, יש להניח שהמכונית שצדה את עיניכים לאו דווקא הייתה היברידית משפחתית אקולוגית אלא מכונית עם אמירה, כמו למשל לקסוס LFA הקיצונית (ממנה אזלו כל העותקים אשקד) או ה-GS החדשה שמביאה לכביש ביצועים דמיוניים. עתה, ובעקבות התפתחות מכוניות הסאלון-קופה, מגיע הדור הבא של העיבודים הוויזואלים.

המכונית שעומדת על הפרק, היא גרסת קופה שמבוססת חלקית על מכונית הקונספט לקסוס LF-LC ועל יתר מכוניות הראווה שבאו לפניה ובעקבותיה. טויוטה השלימה לאחרונה פעולה משמעותית לקידום הפרוייקט לאחר שרכשה את הזיכיון לכותר "RC-F", אחרי התחבטויות ארוכות אם נכון יהיה לבדל קופה מסוגננת מערכות ספורטיביות כמו ה-IS-F או ה-F ספורט שמזוהות עם כיול ממוקד למכוניות משפחתיות ופאר של המותג היפני.

לקסוס טרם החליטה לאיזו קטגוריה תשתייך ה-RC-F, ולכן מוקדם לדעת אם תקום מתחרה לאודי A5, למשל. המיזם ככל הנראה יפזול לכוון גרסה מקבילה למכונית הקופה החדשה של ב.מ.וו, סדרה 4 שכמו לקסוס למעשה מפצלת אותה מסדרה 3 ומממצבת מכונית נפרדת ועצמאית. בכירי לקסוס, כמנהגם, לא ממהרים להסגיר מידע קונקרטי, אבל רומזים בגלוי היכן היא לא תתברג באופן אוטומטי: "התחייבנו למכונית קופה בסגמנט D, אבל לא אמרנו שהיא תהיה בהכרח קרובת משפחה של ה-IS", כך טוני קראמב מלקסוס אוסטרליה.

לקסוס משוכנעת שעם סוללה של מנועים מצויניים, החל ביחידות טורבו ששה צילינדרים חדישות וכלה במנועים מה-GS ההיברידית והחזקה בגבולות של עד 400 כ"ס, תהיה לנהג תשובה לכל מה שהגווארדיה הגרמנית תטיח בפניו. את התשובות לחלק מסימני השאלה, נקבל כבר בסוף השנה הקרובה.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully