וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: הונדה CR-V החדש

רכב הפנאי של הונדה ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, מנוע 2.0 ל' בנזין, הנעה כפולה או קדמית ותיבות ידניות או אוטומטיות. החל מ-170 אלף שקלים

מאיר, יבואנית דגמי הונדה לישראל, החלה לשווק השבוע את הדור החדש של רכב הפנאי הפופולארי CR-V. הקרוסאובר היפני נוחת בארץ מספר חודשים לאחר שפגשנו אותו בהשקה באירופה, ויתומחר בדומה לקודמיו ואל מול המתחרים הישירים בקטגוריה.

ה-CR-V מאופיין בעיצוב שאינו שונה מהותית מהדורות היוצאים, כך שמידותיו גם הן פחות או יותר זהות אך שומר על רמת השימושיות שלו. במסגרת עדכוניו הקוסמטיים שינתה הונדה את מבנה החלק הקדמי, גודלן של יחידות התאורה האורכיות בזנב המכונית ועדכנה את חלל הפנים במערכות חדישות. תא הנוסעים תוכנן כך שיהיה קל יותר לנהג לתפעל את המערכות וכן להבין היכן גבולות המרכב ביחס לסביבה הפנימית והחיצונית.



מאיר תציע את ה-CR-V בשלוש רמות גימור: קומפורט, אלגנס ואקזקיוטיב. כסטנדרט, כולל בקרת אקלים דיגיטאלית, בקרת שיוט, כניסות ל-USB ו-AUX, משענת יד מרכזית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, קיפול וחימום מראות צד ועוד.

בקו המנועים, מנוע בנזין אחד בנפח 2.0 ל' לו 155 כ"ס (150 בדגם הקודם), משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית לה חמישה יחסי העברה. את יחידת הכוח המשודרגת קלות אפשר לחבר להנעה קדמית או כפולה לא קבועה. הונדה אף טוענת להפחתה של 10 אחוזים בצריכת הדלק בזכות שיפורים אירודינאמיים, מעבר לתגבור היגוי חשמלי ועזרים נוספים שיתרמו לביצועיו.

המחירים ל-CR-V החדש יחלו ב-170 אלף שקלים לגרסה הבסיסית ביותר עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית. מהדורת 'קומפורט' אוטומטית מתוחמרת ב-193 אלף שקלים, 'אלגנס' ב-213 אלף שקלים ואילו הגרסה הבכירה ביותר, 'אקזקיוטיב', תעלה כ-250 אלף שקלים. עוד הרבה על ה-CR-V החדש תוכלו לקרוא במבחן הדרכים המצורף.

הונדה CR-V החדש במבחן
הונדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully