וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה חושפת רכב פנאי מפואר

מאשרת את כוונותיה לפרוץ לפלח הפרמיום ומציגה רכב פנאי רעיוני בשם קרוס GT במסגרת תערוכת שיקגו מצויד מנוע היברידי עם 400 כ"ס. בכירי המותג: "הצעד האבולוציוני הבא"

קיה חשפה בתערוכת שיקגו את רכב הפנאי הספורטיבי והמפואר קרוס-GT. כמו כל גרסת ראווה מסורתית, קיה תשתמש בדגם הקונספט לאמץ שפת עיצוב מעודכנית שתוכשר בשנים הקרובות בכל דגמיה, וכן מאותת על התייצבות בסגמנט הקרוסאוברים המפוארים ולמעשה, מציעה בפעם הראשונה חלופה יוקרתית מעל הסורנטו הוותיק.

חובבי קיה האדוקים, וודאי יבחינו מייד בידו האמנותית של נשיא החברה והמעצב הבכיר פיטר שרייר בחזותה של קרוס-GT, שכן גם גרסה זו פותחה ועוצבה על ידי הצוות של הגרמני במטה החברה בקליפורניה; הקרוס מאופיין באותו "חרטום נמר" שהפך סימן ההיכר לסדרות, שבכה צרה ופרופיל ספורטיבי, אך כוללת מרכיבים חדשניים כגון תקרה פנורמית אורכית, בחלקה מפוצלת עד לקורות C ויחידות תאורה ססגוניות המעטרות את החלק האחורי עד לקו החלון התחתון.

מבחינת מידותיו, בהחלט יש כאן מקום להתרווחות מאחור והשתרעות מלפנים. הוא ארוך מהסורנטו הגדול ב-20 סנטימטרים, רחב ממנו ב-12.5 ס"מ, אך נמוך ממנו בכ-4 סנטימטרים לערך. תא הנוסעים, כמנהגם של רכבי ראווה מוגדר רעיוני בלבד עם שימוש במושבי באקט "מרחפים", קונסולה מעט דמיונית בעיצובה ובטכנולוגיות, ודלתות "התאבדות" אחוריות לארבעת היושבים.

מאחר והקרוס GT תוכנן כהכלאה בין קרוסאובר לדגם ספורטיבי (ע"ע GT קונספט), גם המנוע בחזית הוא היברידי. בקרביו מותקן מנוע ששה צילינדרים בנפח 3.8 ל' משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, כאשר התפוקה המרבית עומדת על 400 כ"ס ויותר מ-60 קג"מ. ניתן לנצל את המנוע החשמלי לטווח של עד 40 קילומטרים לכל היותר עד אוזלת כוחן של הסוללות.

למרות שדרכם של רכבי ראווה אינה תמיד ברורה, קיה מבינה את החשיבות של הדגם בארה"ב ובכלל זה את מיצובו במסגרת יעדי המכירות של החברה באמריקה, ועל כן היום שבו יעובד לרכב סדרתי קרוב מתמיד. "הלקוחות שלנו מבקשים מקיה להציע מוצרים רלוונטים בשוק הפרמיום", כך סגן נשיא שיווק בקיה ארה"ב מייקל ספרוג. "הקרוס GT הוא הצעד האבולוציוני המתבקש הבא של המותג והוא מסמן אחת מן האופציות שלנו בטווח הקרוב".

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

קיה קרוס GT. אתר יצרן
קיה קרוס GT/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully