וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף R: בלי גג ועם 265 כ"ס

פולקסווגן מציגה את כל הפרטים אודות גרסת הקבריולה המהירה ביותר בתולדותיה של הגולף הקומפקטית. ה-R תעביר לכל הגלגלים 265 כ"ס ותאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות

בתזמון יעיל בין תערוכות הרכב העולמיות, ואחרי שהכרנו את הגולף החדשה במבחן על כביש ישראלי, פולקסווגן ממשיכה לעצב את קו הדגמים של הקומפקטית הגרמנית החשובה וחושפת את כל הפרטים על פולקסווגן גולף R קבריולה, פתוחת הגג המהירה ביותר שהופקה אי פעם לסדרה הזו.

הגולף R קבריולה מקבלת את המנוע המשותף והמסורתי לכל דגמי ה-R, כולל כמובן את השירוקו הנאה, כשבחזיתה מותקן מנוע ה-2.0 ל טורבו בנזין המחלץ תפוקה מרבית של 265 כ"ס. בשידוך לתיבת DSG ששה הילוכים כפולת מצמד, היא תאיץ את המכונית ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות ועד למהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

אבל, לא רק ביצועים הם מנת חלקה של מכונית קבריולה, גם תכנון ועיצוב מקבלים דגשים משמעותיים עבור העין הרגישה. לצד הפחתה בגובהה וחיזוק מערכת המתלים והבלמים, הוסיפו לבידולה של המהדורה בפולקסווגן פגוש חדש שזור בשבכה עם הלוגו המתחייב R, נורות LED קבועות עם תאורת בי-קסנון סטנדרטית, תפיחות קלות בבתי הגלגלים ודפיוזר אחורי עם צמד מפלטים בוהקים וספורטייבים למראה.

גם בתא הנוסעים אפשר למצוא שאר רוח בכמויות לא מעטות. סידור ההושבה כאו הוא לארבעה מבוגרים, כשלכל אחד תכנון ספורטיבי עם אחיזה מרבית לגוף, אך ללא פשרות של ממש בנוחות, כך לפי היצרן. מסביב לכך, כל הדיפונים הרגילים שמקובל למצוא ברכב ספורטיבי כגון ציפוי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה, בלם היד וכיתובי R. מערכת השמע משוכללת יותר מהדגמים הסטנדרטיים.

את תקרת המכונית ניתן לקפל במהירות של עד 30 קמ"ש ובפרק זמן של כ-11 שניות. בפולקסווגן מבטיחים בידוד רעשים ברמה משופרת מדגמים קודמים ונסיעה ספורטיבית מגובשת.

הדגם יוצג בחודש הבא בתערוכת ז'נבה, אולם לא ברור עדיין מה עתידו בישראל.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully