וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: ב.מ.וו ספורטיבית תבוסס על טויוטה

הידוק הקשרים בין טויוטה לב.מ.וו יביא להכשרת מחליפת הרודסטר Z4 על פלטפורמת מכונית הספורט טויוטה GT86. גם הסופרה החדשה מתבשלת

הגרסה הבאה של מכונית הרודסטר ב.מ.וו Z4 שתצא לכבישים בעוד כשנתיים, תשען על פלטפורמת טויוטה GT86 (תאומת סובארו BRZ). על רקע שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין שתי החברות שנחתם לפני כשנה וחצי במסגרתו הוחלט על פיתוח מערכות הינע ירוקות ומנועי דיזל, כעת מסתמן ששתי החברות מקדמות מיזמים נוספים גם לתרבות הפנאי כפי שנרמז במהלך תערוכת פריס.

על פי פרסומי המגזין הגרמני ''אוטו מוטור אנד ספורט', ב.מ.וו תפתח את ה-Z4 החדשה על פלטפורמת ההנעה האחורית של טויוטה, תוך שינויים כאלה ואחרים להתאמתה לרמת הביצועים שנדרשת בחברה הבווארית.

ב.מ.וו טרם התייחסה רשמית לפרסומים, אולם הסגירה בתחילת ינואר כאמור כי חיזוק הקשרים בינה לבין טויוטה יניב עוד הרבה פרוייקטים משותפים לכלל הסגמנטים. בנוסף לכך, עולה כי ה-Z4 לא תהיה רק מכונית אתלטית כהרגלה, אלא גם חזקה מאוד בקו ישר: טויוטה תשתיל בקרבייה אופציה למנוע היברידי ששה צילינדרים (בשיתוף לקסוס) שיחלץ קרוב ל-400 כ"ס.

ה-Z4, שהדור הנוכחי שלה חווה מתיחת פנים אשתקד, מיוצר מאז שנת 2009 ולכן ב.מ.וו תשתדל להאיץ את השקת הדור הבא לקראת 2015. טויוטה מצידה, כבר עסוקה במכונית הספורט הבאה שלה שתישא כותר פופולארי מן העבר - סופרה. מכונית זו, בקבוצת ה-GT הבינונית מיועדת לשיווק בשנת 2017.

קונספט של הסופרה יוצג כבר בתערוכת הרכב בטוקיו בשנה הקרובה, כך שבהחלט ייתכן שב.מ.וו תחשוף את גרסת הראווה של ה-Z4 החצי יפנית בפרנקפורט.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully