וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו 4C נחשפת רשמית

אחרי שנים ארוכות של המתנה, פיאט סוף סוף משחררת את הפרטים וכמעט כל התמונות על מכונית הספורט קופה אלפא רומיאו 4C. צפויה להגיע אלינו בהמשך השנה

בדיוק שנתיים אחרי שאלפא רומיאו חשפה גרסת קונספט כאחות קטנה לאלפא 8C קומפטציונה, מפיצה היום היצרנית האיטלקית מטורינו פרטים רשמיים אודות מכונית הספורט החדשה שלה, 4C, שאמורה לפצות על היחלשות המותג בשנים האחרונות.

למרות שלא כל המידע הטכנולוגי פורסם, וגם לא תמונת תא הנוסעים, הבשורה הגדולה במסגרת החשיפה ראשיתה בתחום האסתטי. מהתמונות הרשמיות של פיאט, עושה רושם שגם אחרי 24 חודשים של השערות ודיונים, האלפא 4C תישא את חזותה של מכונית הראווה בדיוק כפי שהוצגה בז'נבה ושנולדה בהשראת הסטרדלה 33 מ-1967.

מרכב הקופה הקומפקטי, בעל המבנה הקלאסי ושני מושביו בתא הנוסעים, אוצר מאחריו מידות לא צנועות המבטיחות מרווח אנושי; אורכה של המכונית 4.1 מ', בסיס הגלגלים 2.5 מ', גובהה 1.2 מ' ורוחבה 2 מ'. משקלה של המכונית לא יעבור 900 קילוגרמים, כך מפי האיטלקים.

המנוע, אחורי-מרכזי, יהיה בנפח 1.75 ל' טורבו בעל תפוקה של 240 כ"ס בשידוך לתיבת ששה הילוכים TCT רובוטית עם תפעול מגלגל ההגה, המעבירה את העוצמה לסרן האחורי. פרטים על ביצועים אינם ידועים, אך נוכח משקלה הנוצתי בזכות שימוש ברכיבי קרבון (סיבי פחם) בחלל הפנים, היא צפויה להשיב לנהג תוצאות משביעות רצון.

פטנט חדש שייחנך עם אלפא רומיאו 4C, הוא מצב נהיגה נוסף - תחרותי, בבורר הסלקטיבי DNA. אלפא רומיאו פיתחה מודל ניהוג תוקפני יותר ממצב הספורט הסטדנרטי, כך שנהיגה עם המכונית בכבישים מאתגרים אמורה להיות חווייתית ומרגשת מאי פעם.

אלפא תבנה את המכונית במפעל של מזרטי בעיר מודנה במכסה מוגבלת של כ-1,000 עותקים לאירופה, ועוד כ-1,200 בארה"ב, ייתכן שמעט יותר, שעה שהמחיר עבורה צפוי לעמוד על כ-60 אלף יורו, שהם כ-300 אלף שקלים לפני מס. אגב, אם המחיר מעט מרתיע (ואין ספק שזו תהיה בסופו של דבר מכונית אספנים נדירה), אלפא רומיאו כבר נמצאת בשלבי פיתוח של מכונית הרודסטר העממית במסגרת שת"פ עם מאזדה שתבשר על שובה לחיים של הספיידר. עוד בקנה: מחליפה לאלפא 159 בעוד שנתיים ורכב פנאי חדש שיושק במקביל. עוד הרבה על ה-4C נביא לכם ישירות מתערוכת ז'נבה.

מהיבואנית סמל"ת, נמסר לוואלה! רכב כי מועד שיווקה המדוייק של האלפא 4C בישראל אינו ידוע, אולם היא תגיע לקראת סוף השנה הנוכחית.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully