וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מרצדס A קלאס AMG

מרצדס A קלאס AMG החדשה מפיקה ממנוע 2.0 ל' טורבו תפוקה מרבית של 360 כ"ס ותאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות. בכורה רשמית בז'נבה ואלינו בהמשך השנה

חטיבת AMG ייצרה את המכונית הקומפקטית החזקה ביותר בתולדותיה, ובכלל בחברת דיימלר: A קלאס 45 AMG. הגרסה הקיצונית מכולן שיצאה עד כה לקומפקטית הצעירה חונכת במהדורות הספורט (גם) גזע טכנולוגי, המשלב יכולת גבוהה מאוד לצד חסכון בדלק על ידי שימוש במנועי ארבעה צילינדרים טורבו. "המכונית הדיאנמית, החזקה והחסכונית ביותר ב-AMG" כך מנהל המותג תומאס מולר. מתחרתה הישירה של הגרמניה היא ה-135M של ב.מ.וו כמובן, שנמכרת בישראל.

האפקט הדרמטי של AMG מושג לרוב על ידי חטיבות כוח עתירות נפח, ווקאליות ומאיימות בין אם אלה מצוידות בששה צילינדרים או בשמונה. אולם, עבור ה-A קלאס שהינה ממוקדת לעולם גווע מזיהום אוויר וחנוק מיוקר המחיה, נבחרה יחידה קומפקטית, קלה (148 ק"ג) וגמישה המחלצת ממנוע 2.0 ל' טורבו 360 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ו-46 קג"מ מ-2,250 סל"ד. השידוך, יהיה לתיבת שבעה הילוכים אוטמטית והנעה כפולה 4 מאטיק והביצועים - שימו לב - מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות, ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

חסכונית או הצהרה ללא כיסוי? ובכן, לפי נתוני מרצדס, עולה כי הגרמניה הקומפקטית לוגמת ליטר בנזין בממוצע בכל כ-14 ק"מ ופליטת ה-CO2 (בהתאם לתקני יורו 6) הינה 161 גק"מ בלבד. למי שמודאג מתקנות משביתות אקשן גרוני ממערכת הפליטה, דאגה AMG להתקין ערכה מיוחדת שתתגבר את הצלילים ותשכנע גם הספקנים כי זוהי AMG לכל דבר ועניין.

מלבד כל המערך הקוסמטי המסורתי שנושאת עליה ה-AMG החדשה (כיתובים, חישוקים, לוגואים, תא נוסעים ספורטיבי), חיזקה אותה החטיבה במתלים בכיול חד בהרבה, היגוי עם משוב מדויק מהכביש, בלימה משודרגת ובקרת יציבות משוכללת עם מספר מצבי אחיזה.

מרצדס תשיק את ה-AMG 45 לאחר תערוכת הרכב בז'נבה במחיר התחלתי של כ-40 אלף יורו (200 אלף שקלים לפני מס). בישראל, נמכרת ה-A קלאס הסטנדרטית בשלוש גרסאות, אחת מהן עם 211 כ"ס, מצוידת בקיט AMG מוגבל בעלות של 265 אלף שקלים.

היבואנית לישראל 'כלמוביל' מסרה לוואלה! רכב כי המכונית תגיע ארצה ברבעון השלישי של השנה. טרם נקבעו מחירים.

מרצדס A קלאס במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מרצדס A45 AMG. אתר יצרן
מרצדס A45 AMG/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully