וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי S3 ספורטבק: חמש דלתות, 300 כ"ס

אודי מציגה את הגרסה השימושית לאודי S3 עם חמש דלתות ו-300 כ"ס. תוצג לראשונה בז'נבה ותגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה

מי שמתגורר בגרמניה וחפץ במכונית משפחתית טוחנת אוטובאנים נגישה, ייתכן שימצא את מבוקשו באודי S3 ספורטבק. מצד אחד, אותה חטיבת כוח המשרתת את גרסת השלוש דלתות שנחשפה לאחרונה ובנוסף לזה, מרכב שימושי שגובל בסטיישן קומפקטית עם תא מטען מרשים ויכולת שינוע אמיתית.

אמנם מדובר במכונית עם מנוע בנזין ולא דיזל - כפי שאוהבים ביבשת, אבל הטכנולוגיות האקולוגיות של אודי מאפשרות לחלץ הספקים גבוהים מנפח יחסית ממוצע, 2.0 ל' טורבו במקרה לעיל, לצד צריכת דלק הגיונית שלא באה על חשבון ביצועים; בשידוך לתיבת ה-S טרוניק ששה הילוכים, תחזיר האודי S3 ספורטבק כ-15 ק"מ לליטר בממוצע, ועד 11 ק"מ לליטר בערים.

ומה באגף הביצועים? האות S בחזית השבכה אינה שם לשם קישוט כפי שידוע. הספורטבק, יחד עם הנעה כפולה, מצליחה להפיק 300 כ"ס ו-40 קג"מ מ-1,800 סל"ד, ולשגר את עצמה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות עם תיבה ידנית שש מהירויות או ב-5.5 שניות בחיבור אל תיבת ההילוכים הרובוטית. על מנת לחזק את כל המערכות מסביב, אודי טיפלה במערכת המתלים והנמיכה אותה ב-2.5 סנטימטרים, תגברה את הבלמים וכמו באחותה גם היא מצוידת בהיגוי ספורטיבי וחריף.

גם באגף הוויזואלי ישנן הרבה תוספות מעניינות, על אף שאודי לרוב בוחרת בסממנים דיסקרטיים התואמים את ההופעה השמרנית של מכוניותיה. בין היתר, כוללת הספורטבק החזקה נורות LED קבועות, שבכת אלומיניום, חישוקי ספורט קלים ומערכת פליטה בעלת ארבע יציאות (שתיים בכל צד) עם צליל בשרני.

הקבינה של ה-S3 ספורטבק היא שכפול של גרסת ה-3 דלתות, ולפכיך אין לצפות להבדלים מהותיים למעט אולי במושבים האחוריים (בכל זאת עוד שתי דלתות). הנהג והנוסע בחזית עטופים במושבי ספורט מתכווננים, ידית הילוכים וגלגל הגה ספורטייבים גם בנמצא ודוושות מוכספות וגדולות הן סטנדרטיות.

אודי S3 ספורטבק תצא לכבישים לאחר תערוכת ז'נבה בעלות של 35 אלף יורו (175 אלף שקלים לפני מס) ותגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה, כך מסרה היבואנית 'צמפיון מוטורס'.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully