וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאווה לעיניים: אלפא רומיאו גלוריה

מכון העיצוב בטורינו יציג קונספט בשם אלפא רומיאו גלוריה בתערוכת הרכב בז'נבה. בפיאט לא שוללים החייאת גרסת GT עם מנועים חדשים או סאלון מהודרת לג'ולייה החדשה

כמעט באופן מסורתי, מופיע מכון IED, ראשי תיבות ל-Design Institute of Turin בתערוכת הרכב בז'נבה וחושף קונספט לרכב אחד, אפשרי, שאולי יעשה את דרכו ליצרנית הרכב האיטלקית פיאט ומותג אלפא רומיאו. השנה הזו, תהיה זו האלפא רומיאו גלוריה שרומזת על הג'ולייה החדשה.

הגלוריה פותחה בשיתוף 'צנטרו סטילה' (מרכז העיצוב הראשי) של פיאט והיא מתוארת כמכונית ספורט קופה גדולה עם ארבעה מושבים ומידות כשל ב.מ.וו סדרה 5 לערך. מידותיה הרשמיות: 4.7 מ' לאורך, רוחב 1.92 מ', גובהה 1.3 מ', ובסיס הגלגלים הענקי מתייצב על 2.9 מ'. מעצבי המכונית מספרים על רצונם לשלב מראה נוסטלגי שבא לידי ביטוי בשבכה הקדמית הקמורה והגריל המשורג, אך מנגד בחרו בקווים שמזכירים מרחוק מכוניות פיג'ו, כמו ה-RC-Z.

התלמידים במכון האיטלקי הנבחר שרטטו מעל 20 מכוניות קונספט בקנה מידה של 1:14, אך רק הגלוריה הצליחה לעבור את כל המבחנים של בכירי המחלקה ולהגיע לשלב החימר, כלומר קנה מידה של 1:1 ומשם לפלסטיק ומתכות, כך שתוכל להיות מוצגת בתערוכה להתרשמות הקהל.

אלפא רומיאו גלוריה קונספט. אתר יצרן
אלפא רומיאו גלוריה. ממתק לעיניים/אתר יצרן

"ביקשנו מהם לאייר גרסת סאלון חדשה למכונית של אלפא רומיאו", כך אומר לורנזו רמצ'יוטי מפיאט. "במהלך החודשים שעברו הנחינו אותם, מיקדנו, השתתפנו ברעיונות ובסוף ראינו בגלוריה את המודל המעניין ביותר. בהחלט יצירת מופת".

הגלוריה עשויה להבשיל למכונית GT חדשה שתירש את מקומה הספורט קופה משנות ה-2000 המוקדמות, אך בארה"ב מעריכים שאם האלפא 4C שהושקה לאחרונה תזכה להצלחה עם הזנקת המותג האיטלקי מחדש באמריקה, תהיה זו הגלוריה שתתייצב לצידה עם מנועי בנזין עתירי כוח בתוצרת V6 טורבו או אפילו V8. ימים יגידו מה תחליט פיאט לעשות עם הקונספט החדש, ואם אכן תצא מכאן הג'ולייה החדשה שכולם כמהים לה כבר כמה שנים על רקע דעיכתה של ה-159.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully