וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון יורו, הפרארי החזקה בעולם

בתמורה למיליון יורו וקצת תהיה לכם את הפרארי החזקה בעולם עם יותר מ-900 כ"ס וטכנולוגית ייצור ישירות מחטיבת הפורמולה 1 של המותג האיטלקי. בכורה בשוויץ

לקראת פתיחת תערוכת הרכב בז'נבה, כולם תוהים כיצד תקרא היורשת הרוחנית של פרארי 'אנזו': F70 או אולי F150? כך או כך, המחיר הנקוב למכונית העל החזקה ביותר בתולדותיה של פרארי יעמוד, כך מסתמן, על כ-1.21 מיליון יורו לפני מס, שהם כ-6 מיליון שקלים לערך בהנחה שתגיע ארצה. ואם זה לא מספיק נדיר כחלק מפרופיל המכונית, הרי שגם מכסת הייצור תוגבל לפחות מ-500 עותקים (100 יותר מהאנזו המיתולוגית שיוצרה ב-2002).

פרארי שומרת על פרטי המכונית רחוק מהעין הציבורית ולמעשה, רק קומץ נבחר מלקוחותיה קיבל הצצה ראשונה במסגרת אירוע בלעדי שהתקיים לאחרונה במטה המרכזי במרנאלו. התמונות היחידות שפורסמו הן קדימונים חשוכים של החלק האחורי והקדמי ומהן כאמור, לא ניתן ללמוד יותר מידי מעבר לכך שכנהוג בחברה, תהיה זו יצירת מופת אפילו אם התוצאה לא תהיה הכי מרשימה שאפשר לדמיין.

ומה בדבר הלב והאיברים? על פי דיווחים בכלי-התקשורת באיטליה, תישא יורשת האנזו מנוע היברידי מתוחכם המשתמש ביחידת בנזין ומנוע חשמלי המפיקים יחדיו כ-900 כ"ס, 160 יותר מהפרארי F12 ברלינטה שתודח בקרוב ממעמדה כפרארי החזקה בהיסטוריה. בקרביה של המכונית, כמו ב-599 הרעיונית לפני שנתיים, תותקן מערכת HY KERS (תנופת מומנט ואגירת אנרגיה) שהותאמה ממכוניות הפורמולה 1, וזו אף תניב חסכון בדלק בשיעור של עד 40 אחוזים לעומת ברלינטה.

הביצועים הרשמיים טרם פורסמו, אך מעט מידע דלף החוצה לאחר האירוע ולפיו תאיץ הפרארי החדשה ל-200 קמ"ש ב-5.5 שניות, ומשקלה הרשמי יעמוד על 1.4 טון עם נהג. "כדי לחסוך במשקל, השתמשנו בסיבי פחם ממכוניות ה-F1 שלנו", כך מציין מנכ"ל פרארי אמדו פליסה. עוד פטנט לחסכון במשקל הוא השתלת המושבים כחלק ממבנה הקבינה, כך שהתאמת הגוף לתנוחת הנהיגה תעשה על ידי מיקום של דוושות המכונית וגלגל ההגה.

לא ברור אם פרארי תחשוף את המכונית לפני התערוכה או עם פתיחתה, אולם אין ספק שתהיה זו תשובה איטלקית קלאסית וסוערת למקלארן החדשה עליה דיווחנו לאחרונה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully