וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף, מכונית השנה באירופה

פולקסווגן גולף הוכתרה בז'נבה למכונית השנה באירופה 2013 והקדימה את טויוטה וסובארו. אל המקום השלישי מגיעה וולוו V40 החדשה

פולקסווגן גולף היא מכונית השנה באירופה, כך הוכרז היום (שלישי) במסגרת תערוכת המכוניות בז'נבה. הקומקפטית הגרמנית בדור השביעי שלה הקדימה בפער לא קטן את שאר המתמודדות על התואר וכבשה את ליבם של השופטים.

פולקסווגן גולף מכונית השנה באירופה 2013. אתר יצרן
פולקסווגן גולף. מכונית השנה באירופה/אתר יצרן

הגולף צברה 414 נקודות כדי להתמקם היטב וללא עוררין בפסגה. חבר השופטים שהעניק לה את הזכייה תיאר את המכונית כהישגית במספר תחומים חשובים ביניהם בטיחות, חסכון בדלק, הנדסת אנוש ושימושיות.

הסגנית אינה מכונית אחת כי אם שתיים תאומות: סובארו BRZ וטויוטה GT86. שתי מכוניות הספורט היפניות צברו 202 נקודות ולא ממש הצליחו להוות אתגר תחרותי לגרמניה הפופולארית שהופיעה בכל אחת מן התחרויות בשלישיה הראשונה. אל המקום השלישי בכל אופן, העפילה המכונית הבטוחה ביותר בעולם - וולוו V40, כאשר זו גרפה 189 מקולות חבר השופטים.

פולקסווגן גולף מכונית השנה באירופה 2013. אתר יצרן
פולקסווגן גולף מכונית השנה באירופה 2013/אתר יצרן

יתר הזוכות בתחרות, לפחות בעשיריה הראשונה, מורכבות מפורד בי-מקס (מיניוואן קומפקטי) עם 148 נקודות, מרצדס A קלאס (פרמיום קומפקטית) עם 138 נקודות, רנו קליאו החדשה (סופר מיני) עם 128 נקודות לזכותה, אחריה צרפתייה נוספת - פיג'ו 208 עם 120 נקודות ויונדאי i30 (משפחתית קומפקטית) עם 111 נקודות.

קיבלו את הפרס (בתמונה השנייה), ראשי קונצרן פולקסווגן ביניהם המדען הראשי ד"ר אולריך הקנברג ומעצב החברה וולטר דה סילבה. עבור פולקסווגן גולף, זו זכייה שניה בתחרות והיא היחידה בהיסטוריה יחד עם רנו קליאו שעשתה זאת פעמיים, כאשר הזכיה הראשונה אירעה ב-1992 בדור השלישי של הדגם.

מבחן דרכים: פולקסווגן גולף דור שבע
עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully