וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי יגואר החדשים בישראל

יבואנית יגואר מרעננת את שורותיה עם שיווק גרסאות חדשות לסדרת XJ, XF. יגואר F רודסטר הספורטיבית תנחת בארץ ביולי הקרוב

יבואנית דגמי יגואר לישראל, חברת מאיר,פותחת את שנת הדגם 2013 עם מצבור רחב של חידושים בשורות המותג היוקרתי. גולת הכותרת במסגרת שיווק המכוניות היא חיבורן למנועי 2.0 ל' ו-3.0 בנזין טורבו חדישים, עם תיבות שמונה הילוכים אוטומטיות תוצרת ZF.

לאחר חיזוקה אשתקד עם גרסת הדיזל החסכונית, מוסיפה יצרנית הרכב מנועי בנזין יעילים יותר מקודמיהם. בגרסת הבסיס, מכוניות הפאר והסאלון מתוגברות במנוע 2.0 ל' טורבו ארבעה צילינדרים, עם תפוקה מרבית של 240 כ"ס ו-34.6 קג"מ וצריכת דלק ממוצעת של כ-11 ק"מ לליטר. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.9 שניות.

מעל מהדורה זו, מנוע ה-3.0 ל' ששה צילינדרים מוגדש-על, המפיק 340 כ"ס ו-45.8 קג"מ. צריכת הדלק במנוע זה תניב ממוצע של קרוב ל-10 ק"מ לליטר ואת המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש תסיים המכונית ב-5.9 שניות. אל המנועים, משודכת תיבת הילוכים ZF עם שמונה יחסי העברה בתמיכת מנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת).

מחיריה של סדרת ה-XF החדשה יחלו ב-395 אלף שקלים, ועד 549 אלף שקלים. עלות דגמי יגואר XJ טרם נקבעה. חידוש נוסף השנה במסגרת שני הדגמים, יהיה התקנת מערכת שמע משוכללת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת 'מרידיאין' הבריטית. ניתן יהיה לשלב בין 11-20 רמקולים עם מערכת הבידור המרכזית.

יגואר F טייפ, מכונית הרודסטר החדשה, היורשת הרוחנית ל-E טייפ המיתולוגית תגיע לישראל בחודשי יוני-יולי, כך מתוך הערכה זהירה של היבואנית לישראל. המכונית מבוססת על פלטפורמה מקוצרת של ה-XK, והיא תישא בחזיתה מנועי 3.0 ל' ו-5.0 ל' בהספקים של עד 500 כ"ס שיעברו לגלגלים מאחור. מחיר רשמי, טרם נקבע.

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully