וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קורבט ספורט-סטיישן?

סדנת קאלוואי האמריקנית מפתחת מרכב סטיישן ספורטיבי לשברולט קורבט קבריולה החדשה מסדרת C7. מאחרייך, פרארי FF

מה שלא תעשה חברת שברולט, יעשה מהנדס ונהג המירוצים ריבס קאלאוואי. סדנת הרכב הקרויה על שמו - "קאלוואי קארס", עומדת בפני פיתוח של מרכב קופה-סטיישן ("שוטינג ברייק") עבור שברולט קורבט C7, כדי להתחרות - בקטנה, במכוניות כמו פרארי FF בין היתר.

שברולט קורבט קאלוואי C7 שוטינג ברייק. אתר יצרן
שברולט קורבט קאלוואי C7 שוטינג ברייק/אתר יצרן

מרכב הקופה הייחודי של קאלוואי, או "קאלוואי ארו-וואגון", נוצר בתהליך מיוחד שנקרא KRTM, ראשי תיבות ל-Krämer Resin Transfer Molding, המאפשר להשתמש ברכיבי קרבון במקרה דנן במרקם אחיד וקשיח, ובשלב אחד מהיר כדי לחסוך בזמן ועלויות.

הבסיס של המכונית יהיה שברולט קורבט קבריולה "סטינגריי" החדשה שנחשפה לאחרונה, ועליה ילבישו את המבנה השלוח בסיום התאמות וחיזוקים לשלדה. קאלוואי טוען שאחרי שתסתיימנה כל העבודות הנחוצות, המכונית תוכל להגיע למהירות מרבית של מעל 200 מיליים לשעה, שהם כ-320 קמ"ש.

המנוע של הקורבט אירו-וואגון הוא ה-6.2 ל' V8 של GM המפתח 450 כ"ס ו-62.2 קג"מ. החיבור הוא לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית, וזו תאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות.

על פי דיווחים מאתר החברה של קאוולאי, הסדנה האמריקנית תייצר את המרכב על פי המשובים שיתקבלו מהקהל. השיווק יהיה במקביל להתחלת מכירותיה של הקורבט החדשה, אולם תוספת המחיר של קאלוואי נאמדת בעוד כ-15 אלף דולרים, כלומר בגזרת ה-70 אלף דולרים (280 אלף שקלים לפני מס).

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully