וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף: מכונית השנה העולמית

פולקסווגן משלימה דאבל נוצץ וקוטפת גם את תואר מכונית השנה העולמית 2013 במסגרת תערוכת ניו יורק. מנכ"ל הקונצרן: "הגולף בליגה משל עצמה"

פולקסווגן גולף החדשה פותחת בסערה את שנת 2013. שלושה שבועות אחרי שגרפה בתערוכת ז'נבה את פרס מכונית השנה באירופה, היא עושה זאת גם בתערוכת ניו יורק וחוזרת הביתה עטורת שבחים ומחמאות עם גביע "מכונית השנה העולמית 2013".

בתגובה לזכייה, סיפר מנכ"ל החברה ד"ר מרטין ווינטרקון לכלי התקשורת בבריטניה כי המכונית קובעת סטנדרטים חדשים בכל דור נכנס (שביעי כעת) ותמשיך בדרך זו בעתיד. "משמעות הניצחון שלנו פעם נוספת, מלמדת שפולקסווגן גולף בליגה משל עצמה בסגמנט. בקרוב, הגולף תשווק גם בגרסת פלאג אין (היברידית נטענת) וכן במהדורה חשמלית. העתיד עמוס הפתעות".

כמו בתערוכת ז'נבה, פולקסווגן גולף נאבקה על המקום הראשון מול התאומות סובארו BRZ וטויוטה GT86, וכן מול מרצדס A קלאס, פורשה בוקסטר וקאיימן שזכו בקטגוריית "מכונית הספורט", ומול יגואר F רודסטר שניצחה בחלק האמנותי של התחרות בשלב "עיצוב השנה 2013". אדריאן הולמרק מיגואר: "52 שנה אחרי שהדהמנו את העולם, חזרנו על כך בני יורק ובגדול ובדיוק היכן שאנחנו צריכים להיות".

זהו התואר ה-17 של פולקסווגן גולף מאז הוזנקה לראשונה בנובמבר 2012. צוות השופטים, המורכב מ-66 עתונאים מקרב 23 מדינות, סיכם את הזכייה: "הגולף פשוט בגודל הנכון. היא קומפקטית אבל מרווחת, שימושית ונוחה ומצוידת ברשימה ארוכה של אמצעי בטיחות. אם יש מכונית לכל אחד, זו הגולף".

עוד הרבה על פולקסווגן גולף בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully