וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: שברולט קרוז האצ'בק וסטיישן

שברולט החלה לשווק בישראל את קרוז במרכב חמש דלתות קומפקטי וכן את מהדורת הסטיישן "ספייס-וואגון". המחירים, החל מ-125 אלף שקלים

משפחת הקרוב מתרחבת בישראל. יבואנית דגמי המותג האמריקני, קבוצת UMI, תחל לשווק את הקרוז המשפחתית במרכב האצ'בק וכן את גרסת הסטיישן, "ספייס-וואגון". המכוניות מגיעות לישראל לאחר מקצה עדכונים קל שעברה גרסת הסדאן לאחרונה.

הקרוז האצ'בק, אותה פגשנו לפני כשנה וחצי בהשקתה, מציעה מידות שימושיות למי שמוכן לוותר תצורת תא מטען נפרד. היא קצת יותר קצרה אמנם מאחותה הגדולה, אך לזכותה נגישות טובה יותר לפתח תא המטען ונפח (413 ל')) אותו ניתן להגדיל עד 800 ל' עם קיפול השורה השנייה.

גרסת הסטיישן כאמור, תתחרה ראש בראש עם מכוניות כמו יונדאי i30 CW ופורד פוקוס סטיישן שמצליחות לגנוב לקוחות פרטיים מהסמגנט הקומפקטי. היא מאובזרת בחבילת 'פלטיניום' המורכבת מרכיבים כגון בקרת שיוט, בקרת שמע עם מסך מרכזי, בקרת אקלים וחישוקי 17 אינטש.

המנועים של שתי המכוניות זהים לאלו המשרתים את הסדאן, אם כי כרגע רק גרסת הסטיישן מקבלת מנוע בכיר - 1.8 ל' עם 140 כ"ס (18 קג"מ ב-3,800 סל"ד) בחיבור אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית. הקרוז האצ'בק תתספק במנוע ה-1.6 ל' עם 124 כ"ס.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ב-UMI : "פלחי הספייס וואגון וההאצ'בק גדלו ביותר מ-60 אחוזים בשנת 2012. כעת, עם הצגת דגמי השברולט קרוז החדשים, יחד עם הקרוז סדאן החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה, שברולט תשחק בכל פלחי סגמנט המשפחתיות ותציב תחרות ראויה אל מול המותגים הקיימים".

המחירים יחלו ב-125 אלף שקלים לקרוז הא'צבק ועד 128 אלף שקלים לגרסת הסטיישן.

שברולט קרוז הא'צבק במבחן ראשון
עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully