וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן מציגה קרוסאובר מפואר: רוביס

סיטרואן תחשוף בתערוכת סין את הקרוסאובר הראשון בקו דגמי ה-DS היוקרתיים. הקונספט מצויד במנוע היברידי בעל יכולת טעינה. גרסת ייצור, בשנה הבאה

סיטרואן ממשיכה להרחיב את משפחת ה-DS היוקרתית ותציג במסגרת תערוכת שנחאי את הקונספט "רוביס", קרוסאובר חדש שיתחרה בקבוצת הפרמיום מול אודי, ב.מ.וו, לקסוס ודומיהם. זוהי המכונית החמישית בסדרה והיא תתייצב לצידן של ה-DS3-DS5, וכן עם מכונית הראווה המפוארת "נומרו 9" (גם בגרסת ראווה בינתיים).

כיאה לסיטרואן, החברה משתמשת בשטף תיאורים דמיוניים על מנת לספר על הרוביס, או בשמו המלא "ווילד רוביס DS". הקונספט מלמד על שלב נוסף במסגרת עיצובי מכוניות ה-DS, ומדגיש עיצוב מותניים גבוה, יחידות תאורה גדולות יותר, לוע קדמי דרמטי, שבכה צרה וספורטיבית ובחלק האחורי פגוש מסוגנן שלבטח יעבור לשלב יצור באופן מעט מתון יותר.

המכונית מתייצבת בתערוכת שנחאי עם מידות של קרוסאובר בינוני-גדול ועל פלטפורמה משופרת של ה-DS5: האורך יהיה 4.7 מ', הרוחב 1.95 מ', הגובה 1.59 מ' ובסיס הגלגלים 2.91 מ', על צמיגים רחבים וחישוקים בקוטר 21 אינטש. לשם השוואה, לקסוס RX קצר ממנו ב-20 ס"מ, כך שהוא קרוב יותר בגודלו לפורשה קאיין, למשל.

מנוע הכלאיים יהיה בנפח של 1.6 ל' עם תפוקה מרבית של כ-230 כ"ס (מנוע חשמלי לגלגלים מאחור) על בסיס הנעה כפולה לכל הגלגלים. פרטים נוספים על מערכות המנוע וביצועיו אינם יודעים בשלב זה, כמו גם על החידושים הטכנולוגיים עליהם רומזים בחברה עבור הנוסעים.

סיטרואן תשתמש בקונספט כדי לחזק את נוכחותה בשוק הסיני, כפי שהיא עושה בשנים האחרונות על מנת לתגבר את ההכנסות הדלות מאירופה. החברה תייצר את המכונית בשיתוף 'דונגפנג' הסינית, אך ההערכות הן שנוכח הפופולאריות של רכבי הפנאי באירופה, היא תשלח לא מעט עותקים שלו להתחרות בקטגוריית הפאר. המחיר, צפוי להיות גבוה מהגרסה הבכירה של ה-DS5, בסביבות ה-40 אלף יורו.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully