וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: לקסוס 300 היברידית

לקסוס חשפה בסין את ה-300 הייבריד לסגמנט הסאלון עם 220 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר. תגיע לישראל בתחילת 2014

לקסוס הזניקה בסין את המכונית השנייה בסדרת ה-GS שלובשת את הסימול האקולוגי "h". החברה מרחיבה בכך לראשונה את שורות דגמי הסאלון ההיברידים ותשיק במהלך החודשים הקרובים את ה-300GSh, האחות הקטנה של המכונית המוצלחת ביותר (לדעת רבים) של לקסוס, ה-450GS הייבריד.

ה-300 היא חלק נוסף בהתכנות מותג היוקרה, שבין השאר כלל הנחיות להנגיש את המכוניות ההיברידיות מפלח היוקרה גם לקהל צעיר יותר (אך עם זאת אמיד כמובן) לצידה של ה-200 סי טי הקומפקטית. היא לובשת עיצוב זהה לגרסת הבנזין הרגילה, אך תצויד בתא הנוסעים מעודכן בתצוגות המפקחות על הסוללות וכל שאר ההיבטים הירוקים (מצבי נסיעה, טווח חשמלי ומתח טעינות).

לקסוס GS300h. אתר יצרן
לקסוס GS300h/אתר יצרן

באגף הטכני, תבוסס הלקסוס החדשה על המנוע של ה-IS ההיברדית. משמע, מנוע ארבעה צילינדרים בנזין בנפח 2.5 ל' בעל תפוקה מרבית של 220 כ"ס בטכנולוגית הזרקת דלק DS-4 ובחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת שלה תעמוד על 20 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן היא מהנמוכות בסגמנט - 110 גק"מ. לשם השוואה, טויוטה פריוס פולטת כ-98 גק"מ.

לקסוס נמצאת כיום במגמת גידול, כאשר אשתקד מכרה פי 6 יותר מכוניות מסדרת ה-GS לעומת התקופה המקבילה ב-2011. בישראל, מכרה היבואנית 'לקסמוטורס' 94 עותקים - צמיחה של 11% בהשוואה לשנה שלפני כן. ה-G300h, צפויה להגיע כאמור לישראל בינואר 2014, כך מסרה היבואנית. המחיר טרם נקבע.

מבחן: לקסוס 450h מאיצה מהר יותר מאודי R8
ספינת פאר: לקסוס LS החדשה במבחן
עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully